یزد -وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اسلام و جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت های شهدا است، و هر قدر که در این حوزه کار و تلاش کنیم به کشور خدمت کرده ایم.

اسلام و جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت های شهدا است

به گزارش قدس آنلاین، دکترحسن قاضی زاده هاشمی پیش ازظهرپنج شنبه درکنگره شهدای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی استان یزد برگزار شد،اظهارداشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، جزو ارزشهای نظام است وترویج ارزش های شهدا، نقش مهمی در سالم سازی افکار عمومی به ویژه نسل جدید دارد.

وی افزود: احساس مسئولیت در قبال ارزش‌های دینی و فرهنگی کشور، ضروری است وظیفه تمام مسئولان و دست اندرکاران کشور حراست از ارزش های شهدا است وگر امروز کشور را با سالهای ابتدایی دفاع مقدس و حتی ۱۰ سال قبل بخواهیم مقایسه کنیم، اصلا قابل قیاس نیست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصرح کرد: جامعه پزشکی جزو مظلوم‌ترین عناصر دفاعی کشور در هشت سال دفاع مقدس بود و  خدمات جامعه پزشکی در دوران هشت سال دفاع مقدس باید مستندات سازی شود.

این مسئول خاطرنشان ساخت: افکار و ارزش‌های شهدا در سالم سازی افکار و عملکرد نسل امروز، مهم است و حراست از ارزش‌های دفاع مقدس زمینه توسعه و پبشرفت کشور در حوزه های مختلف را ایجاد می کندو هرقدر بیشتر به مردم خدمت کنیم و شرایط زندگی را برای آنها راحت ترکنیم، بیشتر در مسیر شهدا حرک کرده ایم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان ساخت: اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۳۸ سال گذشته در این منطقه آشوب زده و دنیای ظالمانه توانسته روی پای خود بایستد و مسیر شهدا را ادامه دهد، بالاترین توفیق است.

وی افزود: تأمین آسایش، امنیت روحی و روانی برای اقشار مختلف جامعه مهمترین رسالت مسئولان نظام در راستای پیروی از خون شهدا است و هرکسی در هر مقامی که هست موظف است با خدمت به مردم وظیفه خود را در قبال شهدا و خانواده شهدا انجام دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.