دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تلاش دشمن در جایگزینی اسلامی از نوع اسلام عربستانی در ایران گفت: عربستان هم پیمان آمریکا و اسرائیل است و ما به هیچ وجه چنین اسلامی را نمی پذیریم.

استکبار به دنبال ایجاد اسلام عربستانی در ایران است

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر محسن رضایی صبح پنجشنبه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای بدر و خیبر و شهدای شمال غرب کشور در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: ما آرزوی می کنیم روزی اسلام واقعی در کشورهای عربی حکومت کند.

وی خاطرنشان کرد: فریب کاری در ملت ما هیچ تأثیری ندارد و هویت ما که امروزه در نهاد تمامی مردم و بسیجیان نهفته است از گمراهی مردم جلوگیری می‌کند اما با این حال علیه هویت و اقتدار ما تبلیغ می‌شود ولی ما مثل همیشه یک گام از دشمن پیش هستیم و با اقتدار به سوی پیشرفت حرکت می‌کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: توطئه دوم جبهه استکباری جداسازی اقوام است و درصدد تخریب وحدت بین اقوام ایرانی هستند اما ایران اسلامی از وحدت همه اقوام تشکیل شده و هیچ فردی نمی‌تواند مردم ایران را از هم جدا کند.

رضایی گفت: شهید مهدی باکری تبلور غیرت و نماد هویت ایران اسلامی است و در حقیقت اگر به دنبال یک نماد باشیم که نماد ایران اسلامی باشد می‌توان از مهدی باکری نام برد و این حرف یک شعار و یا تحریک احساسات مردم نیست بلکه کاملاً یک واقعیت است.

وی بیان کرد: جبهه استکباری برای از بین بردن هویت ما از رویکرد جداسازی ایران و اسلام نیز استفاده می‌کند و در این راستا تفرقه‌اندازی بین اقوام جزو برنامه‌های ثابتشان است در حالی که عنصر وحدت‌آفرین جامعه ما متصل به موضوع ولایت فقیه بودن است.

رضایی گفت: باید از وجود رهبر معظم انقلاب بیش از پیش استفاده کنیم که یک ظرفیت و توان معنوی برای ارشاد و راهنمایی مسئولان است، آدم عاقل همیشه از رهبری اطاعت می‌کند و برای برطرف کردن مشکلات کشور از آموزه‌های دینی و رهبری استفاده می‌کند چراکه عدم استفاده از این موضوع به هویت و اقتدار ما ضربه وارد خواهد کرد.

وی گفت: اگر با اتکا به هویت و اقتدار کنونی و با همه ظرفیت وارد برنامه‌های مبتنی بر پیشرفت شویم خیلی زود پیشرفت ایران اسلامی دنیا را شگفت زده می‌کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز عوامل جبهه استکباری با فشار از بیرون مرزها درصدد تضعیف اقتدار و هویت ما هستند و عده‌ای در داخل هستند که نمی‌خواهند از اقتدار و هویت یاد شده ما در پیشرفت کشور استفاده کنند که این دو از مشکلات اصلی است.

وی تصریح کرد: هویت و اقتدار در پیشرفت، یعنی پیروی از خداوند متعال در همه زمینه‌ها و اعتماد به توان مردم که با این ظرفیت می‌توان با رویکرد همیشه جهادی وارد صحنه‌های مختلف شد و کارهای بسیار بزرگ انجام داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.