ایلام- شهردار ایلام گفت: شهر ایلام؛ مرکز دیار عروس زاگرس برای پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور کاملاً آماده است.

ایلام برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده است

منت محمدی روز شنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه در آستانه سال نو و در راستای استقبال از میهمانان نوروزی، تمام نیروها و امکانات برای زیبا سازی سطح شهر ایلام بسیج شده اند، اظهار داشت: عملیات زیباسازی و رنگ آمیزی معابر، جداول و میادین؛ گل کاری، کاشت درخت و درختچه و نیز برداشت زباله ها و نخاله ها از سطح شهر ایلام، آغاز شده و هم اکنون در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی شده است تا در چهار نقطه از شهر ایلام اِلمان های زیبایی از سفره های هفت سین نصب و برپا شود، افزود: قرار است که این اِلمان ها در میدان های قرآن و ارغوان؛ چهار راه سعدی و در جوار زیرگذر-روگذر  شهید رضایی نژاد شهر ایلام نصب شوند و در معرض دید شهروندان، مسافران و میهمانان نوروزی قرار گیرند.

شهردار ایلام با بیان اینکه علی رغم همه کمبودها و محدودیت های مالی، اغلب حق و حقوق کارگران و کارمندان شهرداری پرداخت و روحیه آنان برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهر و شهروندان، مضاعف شده است، بیان داشت: داشتن شهری زیبا و فاقد هرگونه آلودگی، حق شهروندان است و خادمان ملت در شهرداری ایلام به صورت شبانه روزی برای تحقق این مهم(داشتن شهری زیبا) در تلاش هستند.

منت محمدی با اشاره به وجود سدمعبرهای رنج آور برای شهروندان در هسته مرکزی شهر بویژه در خیابان طالقانی و اطراف آن؛ یادآور شد: در آستانه سال نو و برای جلوگیری از ازدحام و حجم ترافیک و نیز به منظور تمرکززدایی از هسته مرکزی شهر، سه  نقطه در سطح شهر ایلام (پیام نور، مُصلی، فارابی) برای ساماندهی دست فروشان، تعبیه شده و کار  نام نویسی از جامعه هدف هم اکنون در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امیدواریم که این طرح از سوی دست فروشان و شهروندان مورد استقبال قرار گیرد و تردد در خیابان طالقانی شهر ایلام روان شود، خاطرنشان ساخت: یکی از دغدغه های اصلی مردم و مغازه داران ایلامی در آستانه سال نو، شلوغی و ازدحام جمعیت در خیابان طالقانی است.

شهردار ایلام به طبیعت چهار فصل، اماکن مذهبی و زیارتی، مناظر و آثار تاریخی و باستانی استان ایلام اشاره و تصریح کرد: شهر ایلام؛ مرکز دیار عروس زاگرس برای پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور کاملاً آماده است.

وی با بیان اینکه طرح پاکسازی و زیباسازی تفریحگاه ها، تفرجگاه ها و پارک های سطح شهر ایلام در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: امیدواریم که با اقدامات به عمل آمده، رضایت خاطر میهمانان و مسافران نوروزی به خوبی تأمین شود و این عزیزان لحظات شیرین عمر خود را در استان ایلام سپری و این دیار مرزدار و چهارفصل را با خاطرات خوش ترک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.