بردسکن- جایگاه عرضه سوخت دومنظوره شرکت تعاونی سعادت کشاورزان بردسکن با یک قدمت ۴۵ ساله برای اولین بار بهسازی و تجهیزات آن به روزرسانی شد.

قدیمی ترین جایگاه عرضه سوخت شهرستان بردسکن بهسازی شد

به گزارش قدس آنلاین امروز دوشنبه در مراسمی با حضور فرماندار بردسکن و مدیریت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار پروژه بهسازی جایگاه عرضه سوخت دومنظوره شرکت تعاونی سعادت کشاورزان بردسکن افتتاح شد.

دراین مراسم  رئیس اداره تعاون روستایی بردسکن با بیان اینکه این جایگاه دارای ۷ تلمبه و ۱۳ نازل می باشد گفت: این جایگاه سوخت اولین جایگاه عرضه سوخت بردسکن می باشد که از یک قدمت  ۴۵ ساله برخوردار است.

علی نصیری عنوان کرد: با توجه به اینکه تجهیزات و مخازن این جایگاه فرسوده و قدیمی بود برآن شدیم در یک طرح ضربتی ۵ ماهه نسبت به بهسازی و نوسازی تجهیزات و مخازن جایگاه اقدام کنیم. 

وی افزود: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شد طی این ۵ ماه با استفاده از یک اتاقک سیار نسبت به سوختگیری وسائط نقلیه اقدام شد و هیچ خللی در تامین بنزین مورد نیازخودروها بوجود نیامد.

رئیس اداره تعاون روستایی بردسکن گفت: دراجرای این پروژه نسبت به تعویض مخازن، لوله های تخلیه و برداشت، اصلاح سیستم روشنایی و دوربین ها، سابیان و اتاق های اداری و خرید ۳ دستگاه تلمبه اقدام شد.

وی هزینه صرف شده در اجرای این پروژه را ۳ میلیارد ریال اعلام کرد.  نصیری افزود: با توجه به اینکه بردسکن در مسیر محورهای ترانزیتی  قرار گرفته است و به عنوان دروازه خراسان رضوی  محسوب می شود و درایام تعطیلات نوروزی شاهد عبور و مرور وسائط نقلیه زیادی ازاین شهرستان هستیم تمامی تدابیر لازم برای تامین فرآورده های نفتی اتخاذ شده است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.