درگیری شدید بین تماشاگران تیم‌های خونه‌به‌خونه بابل و نساجی قائمشهر باعث نیمه تمام ماندن بازی این دو تیم شد.

ورزشگاه بابل میدان جنگ شد؛ بازی خونه‌به‌خونه - نساجی نیمه تمام ماند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، نیمه اول بازی دو تیم نساجی و خونه‌به‌خونه مازندران با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید و گویا این نتیجه به مذاق هواداران بابلی خوش نیامد و دقایقی مانده به پایان بازی در نیمه نخست، با پرتاب سنگ و صندلی از میهمانان قائمشهری خود پذیرایی کردند.

بابلی‌ها بعد از به ثمر رساندن گل تساوی خونه‌به‌خونه به سمت هواداران نساجی آمدند و بعد از پاره شدن فنس به دلیل ازدحام جمعیت آغازگر درگیری بودند و نیروی انتظامی بابل به حمایت از آنها به سمت هواداران نساجی اسپری فلفل و گاز اشک‌آور زد و همین امر سبب شد چند تن از هواداران تیم نساجی بیهوش شوند.

نزدیک به 30 نفر از هواداران تیم فوتبال نساجی با گاز اشک‌آور عوامل نیروی انتظامی پذیرایی شدند.

می‌توان گفت فاجعه‌ای در استادیوم غیراستاندارد شهدای هفتم تیر بابل رخ داد، چراکه این ورزشگاه امکانات اولیه برای برگزاری بازی با این حساسیت را ندارد.

بعد از کش مکش‌های فراوان یگان ویژه وارد استادیوم شد ولی بازیکنان نساجی اعلام کردند با شرایط موجود حاضر به ادامه بازی نیستند.

نکته جالب این است که مأموران دوربین‌های خبرنگاران قائمشهری و رسانه‌های کشوری را ضبط کردند و آنها اجازه فیلمبرداری از این اتفاقات را نداشتند.

از دیگر نکات این بازی این است شبکه تبرستان هیچ اشاره‌ای به این درگیری نکرد و به جای نشان دادن صحنه‌های درگیری و سنگ پرانی تصاویری از سنگ نوردی را پخش کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.