ساری- معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری ساری گفت: تا روز نهم فروردین تعداد هشت هزار نفر از تور ساری‌گردی بهرمند شدند و از اماکن تاریخی و طبیعت بکر اطراف ساری استفاده کردند.

۸۰۰۰ گردشگر در تور های «ساری گردی» شرکت کردند

به گزارش قدس آنلاین، محمد محبوب با اشاره به اینکه در یک روز بیش از هزار نفر از تور رایگان ساری‌گردی بهره مند شدند ادامه داد: فضاسازی و تبلیغات محیطی، نصب نماد های نوروزی، برپایی سه کمپ نورزوی در وردوی‌های شهر ساری، پکیج فرهنگی حاوی ماکت میدان ساعت، نقشه شهر ساری و بروشورهای گردشگری، طراحی دفترچه گردشگری دوزبانه، تهیه کیسه زباله برای خوروهای مسافران و کمپین نه به گرتاب زباله از ماشین را از جمله اقدامات شهرداری ساری برای ایام نوروز برشمرد.

وی افزود: روزانه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در جزیره پارک ملل، اجرای مراسم آیینی همراه با اجرای زنده موسیقی داریم و و محوریت این برنامه با پاسداشت شهدای مدافع حرم است.

وی با بیان اینکه گردشگری تنها مختص ایام نوروز نخواهد بود، افزود: در معاونت فرهنگی شهرداری، کارگروه گردشگری راه‌اندازی و سند جامع گردشگری مرکز استان نیز تدوین شده است و براساس آن با تشکیل کارگروه‌های مرتبط محور توسعه استان را بر پایه گردشگری خواهیم داشت.

وی با اشاره به مواهب طبیعی خدادادی و تاریخ، فرهنگ و تمدن چندهزارساله مازندران، از محجوریت استان در امکانات و زیرساخت‌های صنعتی و تولیدی، عدم شرایط لازم در کشاورزی و نبود صنایع تبدیلی در این حوزهابراز ناخرسندی کرد و افزود: همه این امور موجب شد که  با وجود استعدادهای فراوان نیروی انسانی، بیش‌ترین فارغ‌التحصیل بیکار را در این استان شاهد باشیم.

وی افزود: ما شاهد رشد استان‌های همجوار بخاطرداشتن امکانات و زیرساخت‌ها در طی سالیان متمادی هستیم اما استان مازندران همچنان در رکود اقتصادی، عدم اشتغال و عدم بهرمندی از منابع درآمدی رنج می‌برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.