مشهد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: تحریم‌های اقتصادی و تهاجم‌های دشمن برای جدا کردن مردم از دین و جدا کردن حکومت این کشور از دین خداست تا القا کنند که نظام اسلامی ناکارآمد است.

تحریم ها و تهاجم دشمن برای جدایی مردم از دین است/هر سکولاری دشمن اسلام است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد مقدس اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی جنبه دفاع از دین و نظام دارد و در عرصه جنگی که دشمن بر علیه نظام ما شکل داده ما باید از این روش برای دفاع از دین استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه با تولید و خودکفایی می‌توان نقشه‌های کنونی دشمن را خاکستر کرد ادامه داد: اگر جوان‌های ما بیکار بوده و در استیصال بیکاری به این نتیجه برسند که نظام اسلامی کارآمد نیست و به سراغ نظام دیگری بروند  هدف دشمن برآورده می‌شود.

علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که خجلت نظام از بیکاری جوانان از خجلت خود جوانان در خانه بیشتر است و تنها راه اشتغال جوانان تولید است زیرا اگر تولید نباشد اشتغال نیست و این  موضوع در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز دیده می‌شود که مشکل بیکاری یکی از مشکلات بسیار مهم در کشور است.

امام جمعه مشهد مقدس تأکید کرد: اگر تولید و اشتغال را دنبال کرده و توسعه دهیم این خط دشمن مانند همه جریان‌ها و حرکاتش خاک و خاکستر شده و انقلاب ما قوی‌تر و نیرومندتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بعضی جریانات در بیانات خود می‌گوند ما لیبرال دموکرات اسلامی هستیم، تصریح کرد: اگر قرار شد اینها در قدرت نفوذ کنند به فرموده امام دشمن ما هستند و زمانی که این ملاک را امام بزرگوار ما قرار داده‌اند می‌دانستند که چه کار انجام می‌دهند و خط را جوری تنظیم کرده که مسیر روشن شده و راه حرکت تثبیت شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) دنبال این بودند که با ایثارگری مردم در مقابله با نظام ستمشاهی نظامی را تشکیل دهند و فرمودند که نام آن باید «جمهوری اسلامی» باشد نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد و  لذا رسما اعلام کردند که جمهوری دموکراتیک شرک است.

وی با اشاره به همزمانی سالروز جمهوری اسلامی با شهادت امام هادی (ع) اظهار داشت: وجود مقدس امام هادی (ع) یکی از شگردهای عظیم سیاسی ایشان، مقابله با جریان سکولار در حکومت بود.

امام جمعه مشهد گفت: دستگاه بنی‌عباس با یک حرکت زیربنایی و ساختاری قوی‌تری در صدد برآمدند که مسئله حکومت را از مسئله دین جدا کنند و معتقد بودند مسئله حکومت از مسئله دین جداست.

وی با اشاره به بیانات امام راحل(ع) اظهار داشت: امام(ره) فرمودند: دشمن ما فقط محمدرضا نبود، هر شخصی مسیرش مسیر اسلام نباشد، دشمن ماست، با هر اسم می‌خواهد باشد و  هر شخصی کنار جمهوری اسلامی، دموکراتیک بگذارد، دشمن ماست.

علم الهدی افزود: امام راحل فرمودند: «باید دشمن را بشناسید، علامتش هم همین است» یعنی هر سکولاری دشمن اسلام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.