بیرجند- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری اختتامیه جشنواره ملی مجسمه های نمکی تالاب کجی نمکزار نهبندان با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی٣٠ فروردین ماه لغایت ١ اردیبهشت ماه ٩٦ خبرداد.

اختتامیه جشنواره ملی مجسمه های نمکی تالاب کجی نمکزار نهبندان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، احمد محبی  صبح  چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی این جشنواره اظهار داشت: با توجه به پتانسیل موجود در تالاب کجی نمکزار شهرستان نهبندان این اداره کل با همکاری معاونت امور هنری و اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  نخستین جشنواره ملی مجسمه های نمکی تالاب کجی نمکزار نهبندان را برگزار می کند.

وی با قدردانی از همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست و بنیاد نخبگان استان در برگزاری این جشنواره تصریح کرد: امسال این جشنواره در سطح ملی برگزار می شود که شاهد حضور هنرمندانی از سراسر کشور در این جشنواره خواهیم بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد: با تلاش همه جانبه و همکاری دیگر دستگاه ها بتوانیم گام های موثری در زمینه برگزاری هر چه بهتر این جشنواره  و معرفی تالاب در سطح کشور برداریم.

محبی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار هنرمندان ١٠ بهمن ماه سال گذشته پایان یافت گفت: ٢٠١ اثر  در قالب ٧٠ گروه از ٢٠ استان به دبیرخانه جشنواره ملی مجسمه های نمکی تالاب کجی  استان ارسال شد که از این تعداد در نهایت ٥١ گروه برای داوری نهایی انتخاب شد.

وی  خاطرنشان کرد: مرحله اولیه داوری جشنواره انجام شد و ٣٠ گروه از ١١ استان کشور برای مرحله پایانی جشنواره انتخاب شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه به تمامی شرکت کنندگان در مرحله نهایی جشنواره گواهی شرکت اهدا خواهد شد، گفت: برگزاری کارگاه توجیهی و مرحله حضوری و اختتامیه جشنواره ٣٠ فروردین ماه لغایت ١ اردیبهشت ماه ٩٦ برگزار خواهد شد.

محبی اظهار داشت: اختتامیه و تقدیر از نفرات برتر جشنواره ملی مجسمه های نمکی تالاب کجی نمکزار نهبندان ١ اردیبهشت ماه سالجاری در محل تالاب کجی نمکزار نهبندان برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.