جاجرم- فرماندار جاجرم تاکید کرد: : کلیه شهرداران و شوراها به هیچ عنوان از امکانات شهرداری ها استفاده انتخاباتی نکنند ودر صورت مشاهده تخلف با متخلفین بصورت قانونی وقاطع برخورد خواهد شد.

برخورد با متخلفین در صورت استفاده از امکانات شهرداری

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر محبی پیش از ظهر یک شنبه در نشست شورای اداری جاجرم با بیان اینکه انتخابات یک حماسه ملی است اظهار کرد: باید تمام قوا در راستای برگزاری قانونی انتخابات همکاری داشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه مردم شهرستان جاجرم همیشه در انتخابات حضور فعال وپرشوری داشته اند و دراین دوره از انتخابات نیز همچون گذشته مشارکت بالایی خواهند داشت و از همه مسولین ادارات ودستگاه های اجرایی می خواهم نسبت به خدمت رسانی به مردم به بهانه کارهای انتخاباتی کوتاهی نکنند و بیش از پیش درامرخدمت به مردم کوشا باشند.

محبی افزود: در برهه کنونی بیش از هرزمان دیگری نیازمند اتحاد ووحدت درجامعه هستیم و باید همه گروه ها برای ایرانی قدرتمند تلاش کنند وبا حضور گسترده در انتخابات دشمنان نظام را ناامید ومایوس کنیم.

فرماندار جاجرم در ادامه به شعار سال اشاره کرد وگفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال گذشته وتاکید بر اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی در شهرستان انجام شد و استارت اولیه کار زده شد و در ادامه نیازمند همت بیشتر دستگاه های اجرایی و خدمت رسان است.

وی افزود: متاسفانه بانکها از اقتصاد اسلامی فاصله گرفته اند ولی توقع این است که در امر پرداخت تسهیلات به مردم تلاش بیشتری داشته باشند و از سخت گیری های زیاد بپرهیزند تا مردم بتوانند با سهولت از خدمات اقتصادی بانکها استفاده کنند.

محبی در ادامه به بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در سال گذشته مزارع شهرستان دچار آفت سن گندم شد که با عملکرد مناسب جهاد کشاورزی وسایر دستگاه ها موفق به مهار آن شدیم اما امسال این مشکل بصورت وسیعتری در سطح شهرستان بوجود آمده است که از همه مدیران دستگاه های اجرایی می خواهیم در جهت حل این مشکل از تمام امکانات خود استفاده کرده ودراختیار جهاد کشاورزی شهرستان قرار دهند تا بتوانیم از خسارت های احتمالی به کشاورزان جلوگیری کنیم.

امام جمعه جاجرم نیز با اظهار تسلیت و ابراز همدردی جان باختگان حادثه دیدگان سیل استان های آذربایجان شرقی و غربی نیز در این جلسه گفت : ماه رجب مقدمه ای برای  ورود به ماه میهمانی خدا و ماه استغفار است که این ذکر تلنگری است برای آسیب شناسی شخصی و اجتماعی و رفع نواقص که در جامعه و زندگی ها وجود دارد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با توجه به قرار گیری در آستانه انتخابات خاطر نشان کرد : مردم  و مسئولین  تلاش کنند  با حضور حداکثری خود در انتخابات و  تلاش مسئولین در برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند دشمنان را نا امید کنند وموجب امیدواری مردم کشورمان باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز به جایگاه مناسب اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در کشور اشاره کرد و گفت:خوشبختانه آموزش و پرورش خراسان شمالی در کشور از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است چنانکه در سنوات قبل در بین ۳۱ استان کشور در جایگاه دهم قرار داشتیم و در ارزیابی های جدید وزارتخانه در رتبه ۴ قرار گرفته ایم که باز هم باید برای ارتقا این جایگاه تلاش کنیم تا بتوانیم آموزش و پرورش خراسان شمالی را به جایگاه خود برسانیم.

حاتمی در ادامه خاطر نشان کرد:با توجه به وظیفه خطیر وسنگین معلمان در جامعه نیازمند کمک همه ادارات و دستگاه های اجرایی هستیم که امیدواریم مدیران و مسولان دستگاه ها بیش از پیش با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.