اهواز- به دستور رئیس جمهور قبوض برق مردم خوزستان در بهمن ماه به علت قطعی برق ناشی از مشکلات ریزگردها بخشوده می شود در حالی که مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از عدم ابلاغ هرگونه بخشنامه رسمی در این خصوص را می دهد.

دستور رئیس جمهور مبنی بر بخشودگی قبوض برق بهمن ماه به خوزستان نرسید

به گزارش قدس آنلاین، بهمن ماه ۹۵ غرب کشور به ویژه استان خوزستان با پدیده طبیعی ریزگردها مواجه شد که این مساله باعث ایجاد اختلال در شبکه های آب و برق تعدادی از شهرستان های این استان شد.

این بحران علاوه قطعی برق و در پی آن خارج شدن تصفیه خانه های آب و سیستم های ارتباطی نظیر تلفن همراه و اینترنت، به لوازم برقی خانگی شهروندان نیز خسارت وارد کرد.

برهمین اساس ۱۱ فروردین ماه ۹۶ رئیس جمهور دستور رایگان شدن قبوض برق بهمن ماه مردم خوزستان را به حمیدچیت چیان وزیر نیرو صادر کرد.

این در حالی است که اکنون با گذشت بیش از ۱۵ روز از انتشار این خبر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از عدم ابلاغ بخشش قبوض برق مردم خوزستان در بهمن ماه خبر می دهد.

رضا غضنفری در این باره می گوید: تاکنون بخشنامه ای از سمت وزیر و یا شرکت توانیر در ارتباط با موضوع بخشودگی قبوض برق بهمن ماه مشترکان خوزستانی به ما ابلاغ نشده است.

وی با تأکید بر اینکه این موضوع را از سوی همه افراد به گوش ما رسانده اند ولی هنوز بخشنامه رسمی آن ابلاغ نشده است، ادامه می دهد: از استاندار خوزستان که موضوع را پیگیری کردیم وی اعلام کرده موضوع بخشودگی قبوض بهمن ماه را از رئیس جمهور خواستم که قبول کرده و حتی به وزیر نیرو نیز گفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ارتباط با تعیین تکلیف قبوض بهمن ماه مشترکان برق خوزستانی خاطرنشان می کند: به هر حال تا زمانی که بخشنامه به دست ما نرسد طبق روال همیشگی مبلغ قبوض مشترکان را دریافت می کنیم.

اکنون قبض های برق برخی مشترکان خوزستانی در حالی صادر شده که در آنها به علت عدم پرداخت قبض بهمن ماه، اخطار قطع برق قید شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.