بردسکن- مدیر آموزش و پرورش بردسکن از برگزاری ۳۶ عنوان برنامه در هفتۀ بزرگداشت مقام معلم در این شهرستان خبر داد.

 ۳۶ عنوان برنامه در طول هفته معلم اجرا می شود

غلامحسین غفوری، در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین  با تبریک فرارسیدن هفتۀ معلم از تشکیل دبیرخانه و کمیته های ستاد هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن خبر داد و اظهار داشت: در همین راستا ۳۶ عنوان برنامه در شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: برنامه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی، هنری و ورزشی برای فرهنگیان و خانوادهایشان تدارک دیده شده است که از سه‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت شروع می‌شود و تا نوزدهم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مراسم نکوداشت علامه شهید مرتضی مطهری (ره) و مراسم میثاق با شهیدان در اولین روز از هفتۀ بزرگداشت مقام معلم در گلزار شهدای گمنام شهرستان برگزار می‌شود و دیدار با خانواده های معزز شهید معلم و شرکت فرهنگیان در نماز جمعه و برگزاری مسابقۀ کتابخوانی با موضوع سرداران عشق از دیگر برنامه‌های ماست که برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

غفوری از برگزاری اولین همایش استانی با محوریت اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در اردیبهشت ماه جاری خبر داد و ابراز کرد: جشن طبیعت به مدت سه روز در تاریخ‌های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت با دعوت از فرهنگیان در اردوگاه شهید بهاری کبودان و شب شعر و موسیقی هم در هجدهم اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی در ادامۀ گفت‌وگو نواختن زنگ سپاس معلم، عطر افشانی مزار شهدا،  تجلیل از معلمین نمونه و پیشکسوتان، برگزاری یادبود معلمین متوفی، مسابقات ورزشی، عیادت از معلمین در بستر بیماری و کوهپیمایی خانوادگی را از مهمترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

غفوری به جشن معلم در مجموعۀ ورزشی ۱۳ آبان در روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت اشاره کرد و بیان داشت: مسابقۀ پیامکی با موضوع شهید مطهری (ره) و برنامه‌های ورزشی فوتبال، والیبال و دوچرخه‌سواری هم در طی هفته معلم با حضور خانواده‌های فرهنگیان اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.