بردسکن- فرماندار بردسکن در اولین کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان خدمات انجام گرفته در حوزه بهداشت و درمان را مثبت ارزیابی کرد.

فرماندار  بردسکن عملکرد حوزه بهداشت و درمان این شهرستان  را مطلوب ارزیابی کرد

به گزارش قدس آنلاین، مهندس برات علی نیا  با تقدیر از تلاش ها و خدمات  پرسنل سخت کوش در حوزه  بهداشت و درمان این شهرستان  گفت:  مراجعه ۹ هزار نفر  در فروردین ماه  به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی  به بیمارستان ولی عصر نشانه افزایش خدمات دولت تدبیر و امید به مردم است.

 وی عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع و نحوه پاسخ گویی  خود بالاترین امتیاز برای یک دستگاه اجرایی است که به حمدالله با تعامل و همدلی که بین مدیران دستگاههای اجرایی وجود دارد این مهم در بردسکن  جاری و ساری است.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی بردسکن  با توجه به  قرار گرفتن بردسکن در  چهارراه ارتباطی و گرم شدن هوا بر نظارت  دقیق و جدی در حوزه بهداشت تاکید کرد و گفت: تامین و حفظ سلامت مردم باید جدی گرفته شود و با واحدهای متخلف در زمینه های بهداشتی بطور جدی برخورد شود.

علی نیا  افزود: سلامت مردم از همه چیز برای ما مهمتر است چرا که  سلامت مردم مؤلفه اصلی در بقای یک جامعه است و دولت تدبیر و امید نیز قدم‌های بسیار خوبی در حوزه سلامت برداشته که نشان‌دهنده نگاه ویژه به این حوزه است.

وی نظارت جدی بر واحدهای غذا خوری را مورد تاکید قرار داد و گفت: کیفیت پخت و پز در رستوران ها باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و کارشناسان حوزه بهداشت نیز ورود پیدا کنند تا به بهترین نحو خدمات به مردم ارائه شود.

وی بر تشکیل کمیته های کارشناسی زیر مجموعه کارگروه سلامت و امنیت غذایی تاکید کرد و گفت: به منظور برنامه ریزی هرچه بهتر در حوزه  سلامت می طلبد کارگروههایی در ابعاد مختلف بهداشت و درمان  فعال و پس از کار کارشناسی نتایج آن را در کارگروه اعلام کنند. فرماندار بردسکن  به برخی از پروژه های عمرانی در حوزه بهداشت از جمله  کلینیک تخصصی بیمارستان ولی عصر با اعتبار دو میلیارد تومان و چند پروژه زیست پزشکان و مرکز جامع خدمات سلامت روستای کلاته نو اشاره کرد و خواستار  تکمیل  و راه اندازی هرچه سریعتر این طرح ها شد.

علی نیا اظهارداشت: حقیقتا کارها و خدمات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان بردسکن ستودنی است و خدمات ارزشمندی دراین حوزه صورت گرفته است.

وی با اشاره به هفتم اردیبهشت ماه  روز ایمنی  حمل و نقل از تفاهم نامه  دو استانداری خراسان رضوی و سمنان به منظور  ایمن سازی و ارتقاء محور ترانزیتی بردسکن به بیارجمند و میامه شاهرود خبرداد و گفت:  طی هفته گذشته  تیمی ۸ نفره از کارشناسان دو استانداری از محور بازدید به عمل آوردند و طبق تفاهم نامه انجام شده مقرر شد  نسبت به ایمن سازی و ارتقاء این محور مهم و ترانزیتی اقدام شود.

دراین جلسه دکتر محمد حسین زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان و دکتر جمشید رحیمی  رئیس بیمارستان ولی عصر بردسکن هر یک جداگانه در حوزه خدمات ارائه شده در  بخش بهداشت و درمان ارائه دادند.    

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.