یزد- معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: ارتقای تولید داخلی نقش مهمی در مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا و ارز دارد.

ارتقای تولید داخلی نقش مهمی در مبارزه با قاچاق کالا دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی کشور پنج شنبه ظهر در آیین تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد اظهار داشت: انسان باید همواره در یک مسیر اصولی گام بردارد و جامعه را با تلاش و کوشش به توسعه برساند و برای سربلندی کشور قدم بردارد.

جواد فرشباف ماهریان گفت: یک روی سکه اقتصاد مقاومتی تولید و روی دیگر آن مبارزه با قاچاق است  و محور تولید دانش‌بنیان است و صرفا نباید به کارخانه‌سازی توجه کرد بلکه هرچیزی که ارزش افزوده ایجاد کند می‌تواند تولید قلمداد شود و زمانی این تولید در کشور موثر است که با کیفیت باشد.

وی با اشاره به نقش تعزیرات حکومتی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: حراست از دستاوردهای نظام مهمترین رسالت تعزیرات حکومتی است.

فرشباف ماهریان  گفت: در ایران نزدیک به ۲۳ میلیون خانوار زندگی می کند و به دلیل ظرفیت‌های زیست محیطی و موقعیت جغرافیای ظرفیت بالایی در تأمین نیازهای داخلی دارد.

وی بحث مبارزه با قاچاق از مبادی ورودی تا منازل را ضروری دانست و افزود: ارتقای تولید داخلی نقش مهمی در مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا و ارز دارد.

فرشباف ماهریان  گفت: افزایش تولیدات داخلی و همچنین ایجاد تنوع در تولیدات بومی از دیگر ضرورت های اجرایی در راستای توسعه اقتصادی کشور و مبارزه با قاچاق انواع کالا و ارز است وتحقق ارزش‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان اولویت اصلی توسعه کشور در دستور کار سازمان تعزیرات حکومتی کشور قرار گرفته است.

وی  افزود: اگر نتوانیم جلوی قاچاق را بگیریم توانایی رقابت در برابر قدرت‌های جهانی را نداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.