زنجان- مدیرعامل هلال احمر استان زنجان با اشاره به حادثه سیل شب گذشته در شهرستانهای خدابنده و ماهنشان گفت: ۱۳ تیم عملیاتی به محل مناطق سیل‌زده استان زنجان اعزام شدند.

۱۳ تیم امداد و نجات به مناطق سیل زده زنجان اعزام شدند

به گزارش قدس آنلاین،شهرام میرزایی با اشاره به وقوع سیل در روستاهای شهرستان خدابنده اظهار داشت: روستاهای زاغه‌لو، گل تپه، حسین‌آباد، گوجه‌ییلاق و ساوین بیشترین آسیب را به خود دیدند.

وی با اشاره به حضور نیروهای هلال احمر و تیمهای عملیاتی تاکید کرد: رفع آبگرفتی‌های منازل روستاییان و کمک به جابه‌جایی اثاثیه منازل روستاییان از مهمترین اقدامات نیروهای هلال احمر بود.

مدیرکل هلال احمر استان زنجان با بیان اعزام ۱۳ تیم عملیاتی به محل حادثه خاطرنشان کرد: اعزام سه آمبولانس، سه دستگاه خودرو کمک‌دار و یک خودرو نجات از اقدامات هلال احمر همیشه در صحنه بود.

میرزایی با اشاره به کمکهای امدادرسان به روستاییان تصریح کرد: تجهیز چادر و رساندن موادغذایی برای آسیب دیدگان سیل شب گذشته از دیگر اقدامات مهم هلال احمر بود.

وی با اشاره به خسارتهای ناشی از سیل به روستاییان بیان کرد: خسارتهای سیل گسترده نیست ولی برخی خانه‌ها به دلیل آسیب‌های سیل قابل سکونت نیستند که تیمهای هلال احمر در حال ارزیابی هستند تا به خانواده‌هایی که منازل آنها آسیب دیده است چادر اختصاص داده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.