مشهد- معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌هایی به مناسبت میلاد امام حسین(ع)، ‌امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) در رواق حضرت زهرا(س) ویژه بانوان خبر داد.

جشن اعیاد شعبانیه در رواق حضرت زهرا(س) ویژه بانوان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید جلال حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: افزون بر برنامه های رواق امام خمینی(ره) که برای عموم زائران و مجاروان بارگاه منور ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود، ویژه بانوان نیز مراسم جشن اعیاد شعبانیه در رواق حضرت زهرا(س)، حضرت معصومه(س) و دارالحکمه تدارک دیده شده است.

وی عنوان کرد: از شنبه نهم اردیبهشت ماه تا سه شنبه، قبل از نماز مغرب و عشاء در رواق حضرت زهرا(س) با حضور مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت مراسم مداحی و سرودخوانی برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی به برگزاری سخنرانی ویژه خواهران اشاره کرد و افزود: به مناسبت این ایام مبارک و فرخنده هر روز قبل از نماز ظهر و عصر و قبل از نماز مغرب و عشاء ویژه برنامه سخنرانی برای بانوان در رواق حضرت زهرا(س) و رواق حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در برنامه های ویژه بانوان خانم ها آشفته، کاشی، ملاشاهی، اکرمی و مسجدی درباره موضوعاتی چون فضیلت ماه شعبان در روایات و احادیث، امام حسین(ع) دومین ثمره پیوند آسمانی، ولایت پذیری و اطاعت پذیری حضرت عباس(ع)، پرتوی سیره و سیمای امام سجاد(ع) و صلوات شعبانیه نجوای عاشقانه با پیامبر(ص) به ایراد سخنرانی می پردازند.

وی از بیان احکام توسط کارشناسان مسائل شرعی در رواق های ویژه خواهران خبر داد و با اشاره به اینکه این جلسات قبل از سخنرانی ها صورت می گیرد، ابراز کرد: مراسم ویژه ظهر میلاد امام حسین(ع)، حضرت ابالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع) نیز با سخنرانی کارشناسان دینی به همراه مدیحه سرایی و مولودی خوانی مداحان اهل بیت(ع) قبل از نماز ظهر و عصر در رواق حضرت زهرا(س) ویژه بانوان برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی یادآور شد: در دیگر اماکن حرم مطهر رضوی نیز ویژه برنامه های متنوعی در قالب حلقه های معرفت، پرسمان دینی، سخنرانی و مداحی تدارک دیده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.