عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: مردم هرکسی را تشخیص بدهند انتخاب می کنند، امیدواریم اصلح ترین فرد انتخابات شود.

امیدواریم اصلح ترین فرد انتخابات شود/ مردم انتخاب می کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در همایش انتخاباتی میرسلیم، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مجتمع فرهنگی رفاه گفت: رای آوری سید مصطفی میرسلیم روشنی چشم همه است.

وی در ادامه به بیان ویژگی های انتخابات پرداخت و گفت: در جمهوری اسلامی انتخابات به معنای برگزیدن است نه مانند کشورهای غربی که یک دعواست.

بادامچیان شرکت در انتخابات را یک وظیفه الهی دانست و افزود: نامزدهای انتخابات نباید براساس هوا و هوس کاندید شوند بلکه باید برای اجرای فرامین الهی بیایند.

وی ادامه داد: انتخاب کنندگان نیز باید خوب تشخیص داده و انتخاب درست کنند، زیرا در تمام اعمال و رفتار او سهیم هستیم و عواقب آن با خود مردم است مثلا اگر بنی صدر را انتخاب کردیم امام راحل نیز این رای را تنفیذ کرد اما او به دنبال اجرای فرامین اربابانش بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان خاطراتی از  شهید رجائی اظهار داشت: اگر فردی مانند رجائی انتخاب شد، طالبان دولت رجائی زیاد می شود، بنابر این اگر درست انتخاب کنیم کشور از مشکلاتی که امروز درگیر آن است نجات می یابد.

وی ادامه داد: اگر خدایی حرکت کنیم و فرد صادق و الهی را انتخاب کنیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، همانطور که در جنگ تحمیلی نتوانست بکند.

بادامچیان با اشاره به بیانات رهبری گفت: رهبری فرمودند که مشکلات اقتصادی به دلیل تحریم نیست بلکه به دلیل سیاست های دولت فعلی و سابق است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تاکید کرد: من آقای میرسلیم را خوب می شناسم و حزب از او خواست که به صحنه رقابت انتخاباتی بیاید، شما در مناظره دیشب دیدید کسی که تخریب نکرد و مسائل و مشکلات مردم را مطرح و راهکارهای اساسی ارائه داد، وی بود. اینها نشان دهنده اتکای آقای میرسلیم به یک حزب باسابقه و حضور در مجمع تشخیص مصلحت نظام و پیروی از ولایت است.

بادامچیان تاکید کرد: مردم هرکسی را تشخیص بدهد انتخاب می کنند، امیدواریم اصلح ترین فرد انتخابات شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.