شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دشمن مردم، بسیجیان و سپاهیان ما را امتحان کرده است و تجهیزات دفاعی و قوی ما را دیده و می‌داند توان مقاومت در عرصه نظامی ندارد.

دشمن توان مقاومت در عرصه نظامی را ندارد/  برخی‌ها می خواهند کشور را دوقطبی کنند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ۱۰ اردیبهشت ماه در دیدار با فرماندهان و کارکنان سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان، با تبریک اعیاد شعبانیه، سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، گفت: بقای اسلام عزیز به برکت وجود امام حسین(ع) است که پیامبر اسلام در وصف ایشان می‌فرمایند:« حسین منی و انا من حسین».

وی با بیان اینکه این روز مبارک به نام پاسداران نامگذاری شده است، اظهار کرد: چه زیبا پاسداران پای جای پای امام حسین(ع) گذاشتند. مانند ایشان در تمام زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اخلاقی، خانوادگی و کفرستیزی مقاومت و ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه پاسداران مانند حضرت اباعبدالله وحشت در دل دشمن ایجاد می‌کنند، تصریح کرد: امام حسین(ع) با قیامش چنان ترسی در دل دشمنان ایجاد کرد که هنوز هم دشمنان در تلاشند تا نام و قیام ایشان را محو کنند، شما سپاهیان نیز به تعصی از ایشان چنان رعبی در دل دشمن انداختید که جرات حمله به کشور را ندارد.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر جفای سنگینی در حق سپاهیان، نیروهای دفاعی و مردم مقاوم کشور شد، عنوان کرد: برخی‌ها گفتند ما با لغو قطعنامه‌ها سایه جنگ را از سر کشور برداشتیم در حالیکه دشمن نمی‌توانست و نمی‌تواند جنگی در کشور ایجاد کند.

امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: دشمن مردم، بسیجیان و سپاهیان ما را امتحان کرده است و تجهیزات دفاعی و قوی ما را دیده  و می‌داند توان مقاومت در عرصه نظامی ندارد.

وی با اشاره به اینکه سپاهیان و بسیجیان در همه عرصه‌ها قدرت خود را به رخ دشمن می‌کشند، گفت: سپاهیان در عرصه‌های خدمت‌گزاری همواره در میدان بودند و روحیه خدمت گزاری خود را نشان دادند.

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه متاسفانه برخی‌ها گرفتار جناح بازی شده‌اند و سعی دارند کشور را دوقطبی کنند، تصریح کرد: برخی‌‎ها با مظلوم نمایی به ساحت خدا، پیامبر، قرآن، ارزش‌های دینی، امام رضا و به عاشورا تعرض می‌کنند. چگونه به خود اجازه می دهند ارزش های دینی را زیر سوال ببرند؟

وی با اشاره به اینکه برخی‌ها از شکستن حصر ایران سخن می گویند، افزود: ایران در دل جهان بشری جای دارد و این سخنان فریب کاری و بازی گری است.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان خطاب به پاسداران سپاه گفت: شما اصحاب رجب، فرزندان شعبان و مهیا برای مهمانی حضرت باری تعالی هستید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.