فریمان- به مناسبت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، زنگ «سپاس معلم» در مدارس فریمان، زادگاه آن شهید والامقام،  همزمان با سایر نقاط کشور نواخته شد. 

زنگ سپاس معلم در مدارس فریمان نواخته شد

به گزارش قدس آنلاین، به مناسبت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، زنگ «سپاس معلم» در زادگاه آن شهید والامقام، همزمان با سایر نقاط کشور در مدارس فریمان نواخته شد.  

این مراسم با حضور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، امام جمعه شهرستان، فرماندار، سایر مسئولین ادارات و دانش آموزان به صورت نمادین در دبیرستان محمودیه فریمان برگزار گردید.

دکتر «علیرضا کاظمی» مدیر کل آموزش و پرورش استان با تبریک مناسبت ها و اعیاد پیش رو گفت: شهادت و حیات مطهری منشاء خیر و برکت برای جمهوری اسلامی بود و اگر جامعه ای می خواهد به توسعه و پیشرفت برسد جز با وجود معلم و توجه به جایگاه و نقش او امکان پذیر نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه شهید مطهری همچون نامش صاحب اندیشه ای مطهر بود و می کوشید تا دیگر اندیشه ها را نیز از ناخالصی ها تطهیر کند به همین جهت نامش به عنوان معلم بزرگ انقلاب جاودانه شد افزود: امروزه مبنای فکری جامعه ما باید تفکرات شهید مطهری باشد و یکی از ویژگی های برجسته  او این بود که همیشه در حال تعلیم بود یا تعلم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.