مسجد لولاگر یکی از مساجد تاثیر گذار فرهنگی مذهبی در شهر تهران است که در جذب جوانان و بسط و گسترش فرهنگ اسلامی بسیار موفق بوده است. علی رغم این متاسفانه توجهی به این مسجد نشده است و مسجد لولاگر از نبود زیرساخت های لازم برای انجام فعالیت های ذاتی خود رنج میبرد.

مسجد لولاگر باید به طور کامل تخریب و نوسازی شود

حجت الاسلام والمسلمین ناصحی امشب با حضور در میان نمازگزاران مسجد لولاگر تهران بیان کرد مسجد جامع لولاگر باید به طور کامل تخریب و نوسازی شود. به گزارش روابط‌ عمومی مسجد جامع لولاگر تهران، حجت الاسلام والمسلمین ناصحی، رییس  کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با حضور در میان نمازگزاران مسجد جامع لولاگر تهران به بازدید از این مسجد و سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین ناصحی گفت: مسجد لولاگر یکی از مساجد تاثیر گذار فرهنگی مذهبی در شهر تهران است که در جذب جوانان و بسط و گسترش فرهنگ اسلامی بسیار موفق بوده است.
علی رغم این متاسفانه توجهی به این مسجد نشده است و مسجد لولاگر از نبود زیرساخت های لازم برای انجام فعالیت های ذاتی خود رنج میبرد.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی تهران تاکید کرد : من به امام جماعت و نمازگزاران این مسجد قول میدهم که ان شا الله در دوره ی جدید شورای شهر تخران ردیف بودجه ی ویژه و کافی برای تخریب و نوسازی این مسجد و خرید بخشی از زمین های اطراف جهت تامین زیرساخت های همچون پارکینگ، سالن های ورزشی، کتابخانه، محل نگهداری کودکان و ...اختصاص دهیم.

وی تاکید کرد: ما باید توجه بیشتری به این قبیل مساجد داشته باشیم، این مسجد و امثال آن کانون های حضور جوانان هستند و این فرصت را باید مغتنم بدانیم و به رشد و بالندگی این جوانان کمک کنیم زیرا هدف دشمن همین جوانان هستند و این کار بدون در دست داشتن زیرساخت های لازم امکان پذیر نخواهد بود. مسجد جامع  لولاگر این پتانسیل را دارد و تا امروز در امر پرورش جوانان پیشرو بوده است اما برای اقدامات سازنده تر به کمک جوانان ما نیازمند این زیرساخت ها خواهیم بود که ان شاءالله در دوره ی جدید شورای شهر به آن خواهیم پرداخت.

حجت الاسلام ناصحی در پایان ضمن قدردانی از نمازگزاران این مسجد و امام جماعت آن، حجت الاسلام والمسلمین دکتر طالبی نیا، از این مسجد و شبستان جدید آن بازدید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.