سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: رای مردمی در جمهوری اسلامی رای قالب خواهد بود.

رای مردمی در جمهوری اسلامی قالب است/ ضرورت تکیه بر توان داخلی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، مرضیه وحید دستجردی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع مردم اردبیل در مسجد قدس تصریح کرد: امروز به واسطه دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون شهدا ما در فضای آزاد انتخاباتی می توانیم نامزدهای مورد نظر خود را انتخاب کنیم.

وی افزود: کشور جمهوری اسلامی ایران وابسته به هیچ ابرقدرتی نبوده و به واسطه خون شهدا و ایثارگران امروز از اقتدار در عرصه های مختلف برخوردار هستیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پیروی از آرمان های شهدا از جمله شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در ادامه شهدای مدافع حرم را رمز پیروزی ملت دانست.

وی تاکید کرد به واسطه درایت رهبر معظم انقلاب و ایثار شهدا و جانبازارن امروز کشور بر روی پای خود ایستاده و انتخاباتی آزاد و سالم برگزار می شود.

وحید دستجردی با اشاره به شکل گیری جمنا از طریق نیروهای ارزشی اضافه کرد: این جبهه برخاسته از خود مردم بوده و با هدف ایجاد وحدت در بین نیروهای ارزشی شکل گرفته است.

وی متذکر شد: در سال های گذشته ما از عدم وحدت رنج می بردیم اما امروز این جبهه با پیروی از رهبری به دنبال ایجاد وحدت در بین نیروهای ارزشی کشور است.

وزیر سابق بهداشت متذکر شد: جمنا صرفا فعالیت خود را در انتخابات خلاصه نکرده و ما به دنبال پایایی و مانایی و طرح مطالبات مردم حتی بعد از انتخابات هستیم.

وی درباره دو نامزد اصلی این جبهه آقایان قالیباف و حجت الاسلام رئیسی افزود: در بین دو نامزد این جبهه هیچ اختلافی وجود نداشته و هر دو برادرانه رقابت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: بعد از سه مناظره نامزدها و حضور نامزدها در بین مردم نظرسنجی های صورت گرفته و بر اساس آن بیشترین رای مردم شناسایی خواهد شد.

به گفته وحید دستجردی احتمال اینکه فردی به نفع فرد دیگر کنار رود یا انتخابات دو مرحله ای وجود دارد و تا پایان هر دو نامزد مورد حمایت جمنا در صحنه حضور خواهند داشت.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دولت مسئولیت خدمت رسانی به مردم را دارد، اضافه کرد: ما نیازمند دولتی هستیم که توجه به توان داخلی داشته با شد؛ نه دولتی که توان خارجی معطوف بوده و نگاه به بیرون داشته باشد.

وی افزود: دولت یازدهم وعده ۱۰۰ روزه برای حل  مشکلات را طرح کرد و بعدها عنوان شد بعضی از مشکلات حتی تا ۱۰۰ سال دیگر حل نخواهد شد.

وزیر سابق بهداشت گفت: دولت یازدهم وعده اجرای راه آهن در اردبیل را مطرح کرده بود اما تاکنون سوت قطار در این استان شنیده نشده است.

وی متذکر شد: یکی از اولویت ها حل مشکل اشتغال عنوان شده بود اما ما امروز شاهد خیل عظیم جوانان تحصیلکرده بیکار هستیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به بیکاری بالغ بر یک میلیون کارگر به واسطه بسته شدن کارخانه ها اضافه کرد: امروز وضعیت واحدهای تولیدی مطلوب نیست و کشور دچار رکود است.

به گفته وحید دستجردی لازم است دولتی پای کار بیاید که بتواند توان تولید را افزایش داده و کاستی های موجود را رفع کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.