فریمان- حجت الاسلام ایزدی گفت: با توجه به اینکه یک ماه از زلزله ۶.۱ ریشتری فریمان می گذرد، عده ای تمام امکانات و سرپناه خود را از دست داده و گلایه مند هستند و می گویند مسئولین فقط همان روز های اول در صحنه بودند اما خیلی زود ما را رها کرده و رفتند.

مردم زلزله زده می گویند مسئولین ما را رها کردند و رفتند

به گزارش قدس آنلاین،حجت الاسلام محمد حسین ایزدی امام جمعه شهرستان فریمان در خطبه‌های نماز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه، ضمن توصیه خود و سایر نمازگزاران به رعایت تقوا  و با اشاره به برخی مناسبت های پیش رو، به مراسم بزرگداشت شهید مطهری و حضور پر شور مردم در آن اشاره کرد و گفت: آن مراسم تجلیل از شخص نبود بلکه تجلیلی از شخصیت والا بود.

حجت الاسلام ایزدی در ادامه گفت: با توجه به اینکه یک ماه از زلزله ۶.۱ ریشتری فریمان می گذرد، عده ای تمام امکانات و سرپناه خود را از دست داده و گلایه مند هستند و می گویند مسئولین فقط همان روز های اول در صحنه بودند اما خیلی زود ما را رها کرده و رفتند.

وی همچنین با بیان اینکه حضور در انتخابات به اقتدار نظام و انقلاب در صحنه های داخلی و خارجی منجر می شود گفت: رای شما مردم پشتوانه انقلاب است و ثبات و امنیت کشور را تضمین می کند، اینکه بعضی ها می گویند ما سایه جنگ را از سر کشور رفع کردیم درست نیست، سایه جنگ با حضور و وحدت مردم دفع شده است.

امام جمعه فریمان در ادامه به برخی از صفات فرد اصلح برای ریاست جمهوری و شورای شهر اشاره کرد و دین شناس بودن، نگاه به درون داشتن،  از جنس مردم و حامی محرومین بودن را از ویژگی های یک کاندیدای خوب برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.