رئال مادرید پس از حذف اتلتیکو مادرید برای دومین بار متوالی به فینال لیگ قهرمانان راه یافت و باید با یوونتوس روبرو شود.

 زیدان: از آن دریبل بنزما حیرت زده ام/ شایسته فینالیست شدن بودیم

به گزارش قدس آنلاین، رئال که دیدار رفت را ۳-۰ برده بود، بازی برگشت را بد شروع کرد و دو گل در ۲۰ دقیقه ابتدایی خورد؛ ولی به تدریج بر بازی مسلط شد و روی حرکت استثنایی بنزما که به گل ایسکو ختم شد، توانست یکی از گل ها را جواب داده و کار صعودش را قطعی کند. بازی هم در نهایت با برتری ۲-۱ اتلتیکو به اتمام رسید.

زیدان در پایان مسابقه گفت:« بسیار خوشحالم که برای دومین بار متوالی به فینال رسیده ایم. واقعا از هر نظر شایسته فینالیست شدن بودیم و این نتیجه تلاش همه بازیکنان و دیگر ارکان باشگاه است. حالا در فینالیم و زمان به اندازه کافی برای فکر کردن به یوونتوس خواهیم داشت.»

زیدان ادامه داد:« بازی را بد شروع کردیم. در ۲۰ تا ۲۵ دقیقه اول، اتلتیکو برتر بود ولی نگران نبودم چون موقعیت های خوبی خلق می کردیم. روی صحنه گل، هنوز نمی دانم کریم چطور سه مدافع اتلتیکو را در آن فضای محدود دریبل کرد. احتمالا خود کریم هم نمی داند و همچنان حیرت زده ام. در نیمه دوم حتی بهتر هم شدیم و شایسته زدن گل تساوی بودیم. معتقدم بازی کریم فقط یک گل کم داشت هرچند گلزنی همه چیز نیست و او با همان حرکت خودش کمک بزرگی در رسیدن ما به فینال کرد. از او و همه بازیکنان رضایت کامل دارم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.