خطیب جمعه باخرز گفت: عده ای به بهانه رأی نیاوردن و تقلب در انتخابات، به دنبال ایجاد حوادث سال ۸۸ در کشور هستند.

عده ای به بهانه رأی نیاوردن، به دنبال ایجاد حوادث سال ۸۸ هستند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مهدی امجدی زاده امام جمعه شهرستان باخرز در خطبه های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع امام علی(ع) برگزار شد بیان کرد: مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری امام حسین(ع)، نکات بسیار مهم و کلیدی را بیان فرمودند که به نوعی تبیین خط مشی انقلاب در هفته های پیش رو در مقابله با هرگونه توطئه احتمالی دشمنان در رابطه با انتخابات است.

وی ادامه داد: دشمن بعد از ۲۲ بهمن ۵۷ که دستش از منافعی که در جمهوری اسلامی داشت کوتاه شد، همواره مترصد فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است و بهترین موقعیت را برای رسیدن به اهداف خود، در چریان انتخابات می بیند.

وی افزود:مردم با هوشیاری و بصیرت کامل، مثل یک سد محکمی در حال دفاع از انقلاب و نظام هستند و به دشمنان داخلی و خارجی اجازه نمیدهند کوچکترین گزندی به نظام جمهوری اسلامی بزنند.

خطیب جمعه باخرز با اشاره بر لزوم هوشیاری مردم و قوای سه گانه در برابر توطئه های احتمالی دشمن، اضافه کرد:عرصه انتخابات و حواشی پیرامون آن، یک روزنه امیدی را برای دشمن نشان می دهد  و دشمنان داخلی و خارجی به دنبال استفاده از این موقعیت هستند.امروز جریانی در داخل  کشور با همان تفکر فتنه ۸۸، بارها عنوان کرده اند که اگر رأی نیاورند در انتخابات تقلب شده است.این افراد باید بدانند که با این حرفها، نمیتوانند مردم را از صحنه خارج کنند، چرا که مردم هوشیار و با بصیرت هستند.

امجدی زاده به موضوع افتتاح بیمارستان باخرز اشاره کرد و گفت:عده ای به  دنبال افتتاح بیمارستان باخرز هستند تا از آن بهره برداری سیاسی کنند، در حالیکه  این بیمارستان هنوز به صورت کامل تجهیز نشده و کادر درمانی آن نیامده است.

وی یادآور شد: مردم باخرز چندین سال است که منتظر افتتاح این بیمارستان هستند ولی آقایان میخواهند با افتتاح ناقص بیمارستان، با فهم و شعور مردم بازی کنند.

امام جمعه باخزر اذعان داشت: اگر پیگیری های مسئول فعلی شبکه بهداشت و درمان باخرز در یک سال اخیر نبود، وضعیت بیمارستان به افتتاح هم نمی رسید ولی الأن بیشترین فشار در خصوص افتتاح بیمارستان، بر عهده همین مدیر خدمتگزار منطقه است.

فرمانده قرارگاه بصیرت شهرستان باخرز با انتقاد از ورود برخی مجریان انتخابات در انتخابات اظهار داشت:متأسفانه برخی از مجریان انتخابات، فرمانداران و بخشداران، در جریان انتخابات دچار تخلفاتی شده اند که جای تأسف دارد.چرا باید اتاق یک فرماندار در منطقه، به محل همفکری و خط دهی برای ستاد انتخاباتی یک کاندیدای خاص تبدیل شده است که این خلاف قانون است.چرا باید دولت، فرمانداران و بخشداران و دهیاران را تهدید کند که اگر در انتخابات رأی نیاوریم ما میدانیم و شما؟این خلاف قانون است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.