۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
کد خبر: 528819

یکی از معدود بازمانده های نسل طلایی یکی دو دهه گذشته فوتبال ایران از خطه جنوب با مصدومیتی سنگین روبرو شده که او را تا آستانه وداعی تلخ با مستطیل سبز پیش برده است.

احتمال خداحافظی ایمان مبعلی از فوتبال

به گزارش قدس آنلاین، ایمان مبعلی بازیکن ریزنقش و بازیساز فوتبال ایران در سال های گذشته با وجود پا به سن گذاشتن یکی از بهترین های لیگ برتر بود تا جایی که همواره به عنوان یکی از پاسورهای برتر نامش در جدول ارزشمندترین بازیکنان در صدر دیده می شد تا نشان دهد با شایستگی لقب مهندس فوتبال را یدک می کشد.

هافبک 34 ساله نفت تهران که با بدشانسی بازی های پایانی فصل همچنین فینال حذفی مقابل تراکتورسازی را از دست داد طی روزهای گذشته با اتفاق بسیاری بدی روبرو شد که می تواند وداع تلخی برای ایمان دوست داشتنی در فوتبال حرفه ای رقم بزند. پارگی رباط صلیبی آن هم در این شرایط سنی بدترین اتفاق ممکن برای ستاره ای همچون مبعلی بود که مانع حضور او در فینال به یادماندنی خرمشهر شد.

در شرایطی که خبرهای ضد و نقیضی در ارتباط با شرایط مصدومیت هافبک نفت به گوش رسید گویا با آزمایشات نهایی پارگی رباط صلیبی پای راست ایمان قطعی است از همین رو او باید پای خود را به تیغ جراحان بسپارد که حداقل بین 6 تا 7 ماه او را از میادین دور خواهد نگه داشت یعنی بیش از دو سوم لیگ هفدهم تا با این شرایط بازیکنی که برای تابستان پیش رو با چند پیشنهاد جالب توجه روبرو بود به یکباره از سبد خرید باشگاه ها خارج شود.

مهندس باهوش و باتکنیک خوزستانی حالا با این شرایط در دوراهی سختی قرار گرفته است چون با شرایط سنی که او دارد گذراندن دوران سخت مصدومیت بعد از جراحی کاری بس دشوار است و مشخص نیست بعد از بهبود و بازگشت باشگاهی بخواهد روی بازیکنی با تجربه همچون مبعلی سرمایه گذاری کند از همین رو نزدیکان مبعلی اعتقاد دارند او ممکن است بالاجبار در همین برهه و در اوج از دنیای فوتبال خداحافظی کند تا نامش در تاریخ فوتبال ایران جاودانه بماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.