هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که مدتهاست در فهرست خریدهای برانکو حضور دارد، با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده است.

توافق هافبک استقلال با پرسپولیس/ طارمی پیشنهاد خارجی دارد/ انصاری به استقلال نمی‌رود

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه های استقلال و پرسپولیس در صدر خبرسازترین نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران هستند و رقابت نزدیکی برای جذب بازیکنان مختلف در این دو باشگاه وجود دارد.

یکی از این بازیکنان، فرشید باقری است که این فصل در تیم استقلال حضور داشت. باقری به خاطر کم بازی کردن در استقلال، مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و برانکو از مسئولان پرسپولیس خواست این بازیکن را جذب کنند. در حال حاضر  باقری با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده است ولی حضورش در پرسپولیس منوط به گرفتن رضایتنامه است. در صورت جذب هافبک دفاعی، شهاب کرمی از لیست پرسپولیس خارج می شود.

همچنین در باشگاه پرسپولیس احتمال جذب یک بازیکن از بین رحیم زهیوی و مهدی ترابی وجود دارد. بعید است با حضور علی دایی در سایپا، رضایتنامه ای به مهدی ترابی داده شود و این بازیکن در سایپا ماندنی است. زهیوی هم بعد از جدایی از باشگاه الشحانیه قطر تصمیم خاصی نگرفته است.

ساسان انصاری هم که عملکرد خوبی در تیم فولاد خوزستان داشت، از جمله بازیکنانی است که گفته می شود در لیست خریدهای علیرضا منصوریان است، پیشنهاد استقلال را رد کرده است. انصاری در حال حاضر دو پیشنهاد خوب از سپاهان و یک تیم قطری دارد و به زودی در این باره تصمیم می گیرد.

مهدی طارمی هم باوجود داشتن قرارداد با پرسپولیس، چند پیشنهاد از تیم های خارجی دریافت کرده است. این پیشنهادات از سوی چند مدیربرنامه ارائه شده و طارمی که سابقه بدی در انتقال به تیم ترکیه ای دارد، همه چیز را به باشگاه محول کرده است. این موضوعی است که عبدالصمد ابراهیمی وکیل طارمی آنرا تایید و خبرش را منتشر کرده است.

رامین رضاییان هم که گفته می شود مذاکراتی با باشگاه استقلال داشته است، در صدر خریدهای سپاهان قرار دارد و احتمال دارد این بازیکن به سپاهان برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.