کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: شما می دانید به دلیل مشاغلی که تاکنون داشته ام، اطلاعاتم قابل قیاس با این آقایان نیست اما کسی که می خواهد رییس جمهور شود بایدظرفیت داشته باشد.

کسی که می خواهد رئیس جمهور شود باید ظرفیت داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امشب در جمع مردم رشت اظهار کرد: در هر انتخابات دو نگاه وجود دارد؛ نگاه به تصمیمی که تاکنون برای اداره کشور بوده و نگاهی که در آن برای آینده کشور، تصمیمی اتخاذ می شود. در هر انتخابات کسانی که رای می دهند می بینند قبلا چه تصمیمی گرفته بودند و الان باید چه تصمیمی بگیرند.

وی افزود: حل مشکلات کشور باید با نگاه به حضور مردم و جوانان باشد یعنی کلید حل مشکلات و بازشدن قفل کسب وکار و مشکلات کشور تنها در دست توانمند مردم است.

رییسی با بیان اینکه باید به جوانان میدان داد، گفت: ما در دولت کار و کرامت، دولتی جوان که بتواند، عرصه های مختلف را به دست بگیرد را تشکیل خواهیم داد. کلیه خط کشی هایی که شهری و روستایی، شیعه و سنی و کلیه اقوام را از هم جدا کند، برای ما مطلقا  پذیرفتنی نیست.

نامزد انتخابات ادامه داد: خداوند به زنان و مردان کرامت داده این ارتباطی به دولت ندارد. این حق را خدا و قانون اساسی داده و دولت تنها وظیفه صیانت از آن را به عهده دارد.

رییسی گفت: من در جمع شما نمی خواهم به طور انتخاباتی برخورد کنم اما  با وجود این همه نعمات خدادادی نظیر جنگل و معادن و نیروی متراکم انسانی، آیا در شان جوانان تحصیل کرده استان گیلان است که از بیکاری رنج ببرند؟

وی تصریح کرد: گیلان می تواند قطب کشاورزی و صنعتی و گردشگری شود. هر فردی یک مرتبه از چای گیلان استفاده کند، امکان ندارد به سراغ نمونه خارجی اش برود. زیتون کل کشور در گیلان تامین می شود. کشاورزی برخوردار از دانش فناوری، کشاورز را با کشاورزی با بهره رو به رو خواهد کرد. درست نیست که محصول از کشاورز هزار تومان خریداری و در تهران ۱۰ هزار تومان به فروش برسد.

نامزد انتخابات گفت: شما می دانید به دلیل مشاغلی که تاکنون داشته ام، اطلاعاتم قابل قیاس با این آقایان نیست اما کسی که می خواهد رییس جمهور شود باید ظرفیت داشته باشد؛ اگر در بزنگاه ها، امنیت ملی و منافع اجتماعی قربانی منافع شخصی شود، مردم در ظرفیت افراد تردید خواهند کرد. نباید منافع اجتماعی و امنیت ملی را فدای منافع خود کنیم.

رییسی در ادامه سخنان خود با اشاره به برجام گفت: برجام، مشکلات جدی دارد اما نظام به آن تعهد دارد. ما با تمامی تاسیسات هسته ای مان، بنا بر آنچه طرف مقابل می پسندید، برخورد کردیم. دولت نمی تواند چک برجام را نقد کند. فقط یک دولت انقلابی می تواند چک برجام را نقد کند.

وی افزود: ما قصد داریم تا فرای جناح ها، قومیت ها و مذاهب از همه ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات کشور بهره ببریم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: کل اقتصاد و حتی آب خوردن ما را به یک قرارداد وصل کرده اند؛ اگر اقتصاد این است ما این اقتصاد را بلد نیستیم.

رییسی گفت: دولت دو راه پیش رو دارد؛ اول اینکه بگوید من کارهایی انجام داده ام و فرصت میخواهم تا بقیه کارها را تکمیل کنم اما راه دوم این است که رقیب هراسی کند. آزادی را نه من و نه آقای روحانی و نه هیچ فرد دیگری به افراد نمی دهد بلکه خداوند این حق را می دهد؛ هیچ کس حق مخدوش کردن آزادی دختران و زنان را ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.