قزوین- جمع کثیری از روحانیون و اساتید حوزه‌های علمیه قزوین با صدور بیانیه‌ای از نامزدی حجت الاسلام رئیسی حمایت کردند.

روحانیون و اساتید حوزه‌های علمیه قزوین از حجت الاسلام رئیسی حمایت کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شاخص، جمعی کثیری از طلاب و اساتید و روحانیت حوزه علمیه قزوین با صدور  بیانیه ای از کاندیداتوری حجت السالام رئیسی در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری حمایت کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:
ما خواهان دولتی هستیم که به جای هزینه کردن وقت و سرمایه عظیم ملت شریف ایران برای دریافت لبخند رضایت از دشمنان دیرین ملت تنها به رضایت خدای متعال بیندیشید و با تکیه بر قدرت لایزال الهی ابهت وعظمت این مردم ولایی وموحد را مقابل چشمان متکبرین عالم به نمایش بگذارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما خواهان دولتی هستیم که با بهره گیری از نیروهای متخصص متعهد و امانتدار حل مشکلات معیشتی مردم عزیز ایران خصوصا مستضعفین جامعه را در اولویت کاری خود قرار داده و بدون سیاسی کاری و پرداختن به مسائل حاشیه ای وحزبی تمامی تلاش خود را برای رسیدن به این هدف مسروف دارد.

ما خواهان دولتی هستیم که دست خیانتکاران و زالو صفتان را از مراکز اقتصادی – سیاسی و فرهنگی کشور کوتاه و افرادی را به خدمت بگمارد که تنها به ملت ایران و اسایش و رفاه آنها بیندیشند و در راستای اهداف انبیا الهی رشد وشکوفایی مادی ومعنوی مردم را بر هر چیزی دیگر مقدم نماید.

در پایان این بیانیه آمده است: ما خواهان دولتی هستیم که مجد وعظمت ملت شریف ایران ونظام مقدس جمهوری اسلامی را پاس داشته و به جای دامن زدن به اختلاف و دودستگی های مذهبی وحزبی یکپارچگی و وحدت مردم فهیم ایران را پاس داشته و از آن محافظت نماید.
“جمع کثیری از علما و اساتید حوزه‌های علمیه استان قزوین”

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.