قزوین - حجت الاسلام والمسلمین علی قابل درمسجد النبی این شهردرنمازعبادی سیاسی جمعه قزوین برگزارشد اظهار داشت: متاسفانه شنیده شده رای مردم را تا قیمت ۵۰ هزار تومان هم خریداری می کنند و با این کار آبروی شهر ما را می برند و گویی مسئولان هم نمی خواهند برخورد کنند.

مسئولان مراقب خرید آراء باشند/ سند ۲۰۳۰ ننگ فرهنگی است

به گزارخبرنگارقدس آنلاین،امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: برخی تایید صلاحیت ها هم اشکال دارد و کسانی که پرونده داشتند با پارتی آن را حل کردند و این نوع تایید صلاحیت ها توهین به شعور مردم است.

قابل اضافه کرد: از مردم فهیم استان انتظار داریم با آگاهی پای صندوق های رای بروند و هم رئیس جمهوری اصلح و هم شورایی توانمند و کارآمد را انتخاب کنند و در سرنوشت کشور سهیم شوند.

حجت الاسلام علی قابل اظهارداشت: انقلاب اسلامی ثمره خون شهداست و نباید بگذاریم این سرمایه ارزشمند از میان برود.

وی افزود: با برنامه هایی که دشمنان قسم خورده اسلام دارند باید باور کنیم که صحنه مبارزه تمام نشده و همچنان شاهد خدشه وارد شدن به ارزشها هستیم و باید هوشیار باشیم و با تهاجم فرهنگی مقابله کنیم.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: در جامعه اسلامی نباید امر به معروف و نهی از منکر تعطیل شود و بی توجهی به این فریضه به افزایش آسیب های اجتماعی دامن می زند.

حجت الاسلام قابل یادآورشد: در شرایطی که ثمره انقلاب اسلامی امروز در اقصی نقاط جهان به بار نشسته و نام ایران در بلندای جهان می درخشد و این اقتدار باید همواره تقویت شود.

وی اضافه کرد:شاید قدر نعمتهای انقلاب را نمی دانیم اما در یک نشست با هیئت های ایرانی در سالهای گذشته یکی از سران عرب به هیئت ما گفته بود آمریکا از شما می ترسد و ما از آمریکا هراس داریم لذا قدر خود را بدانید که چنین جایگاهی دارید و توقع می کنید آمریکا جلوی شما کوتاه بیاید.

حجت الاسلام قابل در ادامه اضافه کرد: متاسفانه در جمهوری اسلامی با یک پنهان کاری حرکت سخیفی رخ داده که جای تعجب دارد و برخی می خواهند ارزشهای دینی را در مدارس کم رنگ کنند و از بین ببرند.

امام جمعه موقت قزوین اظهارداشت: با امضاء این سند می خواهند معلمان ما در مدارس تربیت دینی را تعطیل کنند و به جای آن به دختران دبستانی آموزش جنسی دهند که این ننگ است.

وی گفت: اگر رهبری متوجه نشده بودند و موضع گیری شدید نمی کردند معلوم نبود می خواستند ما را به کجا ببرند و با وجود مدارس دینی، حوزه های علمیه، حاکمیت قرآن و فرهنگ ایثار و شهادت امضا این سند ننگ است.

قابل یادآورشد: دلسوزان نظام اجازه نخواهند داد ارزشهای اسلامی و دینی در جامعه به فراموشی سپرده شود و محتوای غلط در دروس ما جا بگیرد و فرهنگ شهادت و ایثار حذف شود.

وی بیان کرد: اگر در صحنه باشیم این اتفاقات رخ نمی دهد و باید در همه مسائل هوشیار باشیم و مسائل را رصد کنیم تا انقلاب آسیب نبیند.

امام جمعه موقت قزوین به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها هم اشاره کرد و اظهارداشت:
رهبری فرمودند مردم بیایند و با مشارکت گسترده خود افرادی اصلح را انتخاب کنند و سرنوشت خودرا تعیین کنند.

وی بیان کرد: در رای دادن باید خدا را در نظر داشته باشیم و بدانیم انتخاب ما بسیار مهم است و باید بهترین را انتخاب کنیم.

قابل اظهارداشت: چشم خود را باز کنید و ببینید به چه کسانی رای می دهید زیرا سرنوشت کشور مهم است.

امام جمعه قزوین با انتقاد از نوع تبلیغ و پوسترهای نامزدهای شورای شهر تصریح کرد:درشهر دارالمومنین و این همه مسجد و حسینیه و شخصیت دینی دارد زیبنده نیست برای تبلیغ از نوار ترانه و حرکات موزون استفاده شود.

قابل بیان کرد: متاسفانه برای برخی نامزدها «ماتیک زدن» معیار شده و عکسهایی با بزک های مختلف گرفته اند و می خواهند رای جمع کنند که مردم باید هوشیار باشند.

وی اظهارداشت: برخی نامزدهای مرد هم با لباس های شیک و کت شلوارها و هزینه های فراوان که معلوم نیست از کجا آورده اند عکس می گیرند تا رای جمع کنند.

قابل اضافه کرد: شهر ما به افرادی متخصص و متعهد نیاز دارد نه آن که دنبال کسی باشیم که رنگ و بزک بیشتری استفاده کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.