گناباد- رئیس ستاد انتخابات گناباد از مشارکت بیش از ۹۰درصد مردم گناباد در انتخابات ۹۶خبردادو نتایج نهایی انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری را در این شهرستان اعلام کرد

شرکت ۹۰درصدی  مردم گناباد در انتخابات ۹۶ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی

به گزارش قدس انلاین فرماندارگناباد روز شنبه در گفت و گوبا خبرنگاران افزود:در انتخابات  ریاست جمهوری  از مجموع ۵۴هزار و۴۷ رای سید ابراهیم رئیسی  ۳۰هزارو۱۰رای وحسن روحانی ۲۳هزار و۱۹۹رای وسید مصطفی میر سلیم ۶۰۱رای و هاشمی طبا ۲۳۷رای را به خود اختصاص دادند.

محمد علی نبی پور گفت:همچنین در انتخابات شورای اسلامی شهر گناباد  سید حسین پورهاشمی شهری و سید علی اکبر آقایی شهری با ۶۳۷۶ و ۵۶۴۷ رای، هادی رفیع و شیما یوسف پور با پنج هزار و شش و ۴۸۲۹ و علیرضا موحد با ۴۸۲۶ رای به عنوان اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی گناباد انتخاب شدند.

وی افزود در شهر کاخک هم حمید مقیمیان ، بهناز علایی، محمد وفایی، هادی عطایی ومحمد حسین صفر پور به ترتیب  ۵عضور شورای اسلامی شهر کاخک انتخاب شدند.

نبی پور اعضای شورای اسلامی شهر بیدخت را به ترتیب بیشترین  ارائ، شیرزاد امینی، حسن کاخکی محمد علی امینی  سید مهدی ژ ‌یان و روح الله میری اعلام کرد.

محمد علی نبی پور گفت: ۴۱۷ نامزد برای کسب ۲۲۴ کرسی شوراهای اسلامی شهرستان گناباد با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد ۱۵ عضو شوراهای شهری و بقیه روستایی بودند. .

وی تصریح کرد از مجموع ۶۲ هزار و۲۰۰رای نفر واجد شرایط رای  یک هزار ۷۰۷نفر رای اولی بودند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.