سرمربی سویا معتقد است فدراسیون فوتبال آرژانتین باید هرچه زودتر مسئله قراردادش را حل کند.

سامپائولی: فدارسیون فوتبال آرژانتین باید مسئله قراردادم را حل کند

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از آس، سویا یکشنبه شب در آخرین دیدارش در لالیگا توانست با پنج گل اوساسونا را شکست بدهد و با ۷۲ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه چهارم، فصل را به پایان برساند.

خورخه سامپائولی پس از بازی گفت‌: از احساسی که تیم به من داد، لذت بردم. ۷۲ امتیاز کسب کردیم و افتخار می‌کنم که در چنین پروژه ای حضور داشتم. می‌خواستیم برابر هر تیمی که قرار می‌گیریم، پیروز شویم. در طول این فصل در این مسیر قرار داشتیم. در نهایت توانستیم جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کنیم. دو داربی را با پیروزی پشت‌سر گذاشتیم، از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کردیم اما برابر لسترسیتی خوش شانس نبودیم. در مجموع عملکردمان مثبت بود.

فهرست تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین بامداد شنبه برای دو دیدار دوستانه برابر برزیل و سنگاپور منتشر شد. سامپائولی که قرار است هدایت آلبی سلسته را بر عهده بگیرد، در این‌باره اظهار کرد: پیش از این درباره شرایطم صحبت کردم. نمی‌خواهم چیز اضافه‌تری بگویم تا شما (خبرنگاران) از آن سوء استفاده کنید. آرژانتین باید مسئله قراردادم با سویا را حل کند (سامپائولی هنوز یک سال دیگر با این باشگاه اسپانیایی قرارداد دارد). رییس باشگاه و مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین باید مذاکره کنند. نمی‌توانم کسی را برای قراردادم تحت فشار قرار بدهم.

این سرمربی آرژانتینی یک بار دیگر در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان هو شد. او در این‌باره اظهار کرد: شما (مطبوعات) پیروز شدید. آن‌هایی که دوست داشتند من هو شوم، پیروز شدند. احساس بدی در ورزشگاه نداشتم. اگر مرا هو کردند، کسانی خواهان این اتفاق بودند پیروز شدند. به خاطر پول باشگاه را ترک نخواهم کرد، به خاطر کشورم این کار را می‌کنم. کسانی که نزدیک به من هستند، از شرایطم آگاه هستند. رسانه‌ها مطابق میل‌شان عمل می‌کنند. سعی کردم مانند یک فرد حرفه‌ای در طول سال کار کنم و به قراردادم احترام بگذارم.

 سامپائولی در پایان گفت‌: توافق با آرژانتین تنها به من بستگی ندارد. در طول حضورم در شهر سویا، احساس خوبی داشتم و مورد لطف قرار گرفتم. اینجا دوران بسیار خوبی را گذراندم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.