بردسکن- ملت ایران با حضور حداکثری خود در پای صندوق های اخذ رای خواسته مقام معظم رهبری را تحقق بخشیدند.

مردم  در روز ۲۹ اردیبهشت ماه خواسته رهبری را تحقق بخشیدند

به گزارش قدس آنلاین امروز،  امام  جمعه بردسکن همزمان با سوم خردادماه سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر در مراسم صحبگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و، بسیجیان  و نیروهای گردان امام حسین (ع) این شهرستان که با حضور فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان و روسای ادارات  در خیابان قائم این شهر برگزار شد گفت:  امروز باید همه ما با بصیرت و آگاهی  در برابر تاکتیک و تکنیک دشمنان آمادگی کامل داشته باشیم و در همه صحنه ها حضور همه جانبه ای را از خود به نمایش بگذاریم.

حجت الاسلام علی اصغر امینی  با بیان اینکه دشمنان با یک محاسبه غلط  در سوم خردادماه  با شکست مواجه شدند گفت: مقاومت های مردمی،  ۳۵ روز   نیروهای بعثی را پشت دروازه های خرمشهر زمین گیر کردند و با مقاومت و ایستادگی  ۵۷۸ روز طی ۴ مرحله  عملیات با رمز مقدس بیت المقدس و با نام یا علی ابن بی طالب طی ۲۴ روز خرمشهر آزاد شد.

امام جمعه بردسکن عنوان کرد: دراین عملیات ها ۱۹ هزار نفر از نیروهای دشمن به اسارت در آمدند و ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر نیز  هلاکت و مجروح شدند.

حجت الاسلام امینی با اشاره به سخن امام راحل که خرمشهر را خدا آزاد کرد گفت:  فتح خرمشهر  فتح ارزش های الهی بود و ملت ایران با همدلی و همبستگی خود در سال ۶۱ این فتح را جشن گرفتند و از مصادیق آن حضور  بیش از ۴۰ میلیونی مردم ایران در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه بود که حماسه بیادماندنی را خلق کردند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری روز ۲۹ اردیبهشت ماه را روز جشن ملی مردم ایران اعلام کردند و حقیقتا ملت ایران دراین روز خواسته مقام معظم رهبری  را تحقق بخشیدند و یک روز سرنوست سازی را برای  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

امام جمعه بردسکن افزود: حضور پرشور و گسترده ایرانی های مقیم خارج به ویژه ایرانی هایی که در امریکا زندگی می کنند  با حضور خودشان در پای صندوق های اخذ رای باعث  شد ترامپ رئیس جمهور امریکا کشور خود  را ترک و به عربستان سعودی سفر کند.

وی همچنین گفت: عده ایی قصد داشتند فتنه ای همانند فتنه ۸۸  را در کشور رقم بزنند که با بصیرت و آگاهی مردم ایران فتنه آنها ناکام ماند و با حضور بیش از ۴۰ میلیونی خود در پای صندوق های اخذ رای مشت محکمی را بردهان استکبار جهانی زدند.

حجت الاسلام امینی عنوان کرد: ملت ایران با اتحاد و همدلی  و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری را برافتخارات نظام افزودند و دشمنان را مایوس کردند.

وی گفت: همه ما باید در سوم خردادماه عهد و پیمان ببندیم در فتح خرمشهرها که در پیش است  آمادگی کامل داشته باشیم تا جبهه  استکبار نتواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

وی به مسله نفوذ دشمن در جبهه فرهنگی اشاره کرد و گفت:  متاسفانه غفلت برخی از مسئولان در این حوزه باعث شده است که مقام معظم رهبری خود وارد عرصه شوند که می طلبد قبل ازاینکه  فرماندهی کل قوا ورود پیدا کنند متولیان امر مطالبات رهبری را محقق سازند.

امام جمعه بردسکن عنوان کرد:  پرسش گری  و  مطالبه گری حق مردم است و باید مدیران دستگاههای اجرایی درراستای رفع مسایل و مشکلات مردم  گام بردارند.

وی به سند ۲۰۳۰ یونسکو اشاره کرد و گفت: این سند یک سند جنایتکارانه  است و برای نفوذ به کشور ما داده شده است.

 وی اظهارداشت: در کشورهایی که این سند اجرا شده است مردم آن کشورها در مقابل آنها نمی توانند هیچ عکس العملی را از خود نشان دهند و ما نباید  به تعهدات این سند تن دهیم.

وی گفت: با تذکراتی که مقام معظم رهبری درباره این سند به متولیان امر دادند ، گلایه خود را از شورای عالی  انقلاب فرهنگی ابراز کردند و نباید مدیران دراین گونه مباحث مهم  با غفلت خود  صدای مقام معظم رهبری را  دربیاورند.

وی عنوان کرد: امروز همه ما باید به عنوان سرباز رهبری در مقابل ترفندهای دشمنان به هوش  و  با بصیرت خود نگذاریم دشمنان اهداف شوم خود را پیاده کنند. 

وی اظهارداشت:  امروز  کشور به وحدت و همدلی همه گروهها و جریان ها نیاز دارد و بعداز انتخابات ۲۹  اردیبهشت ماه باید فضا های رقابتی به یک فضای رفاقتی تبدیل شود  و دست به دست هم  در جهت پیشرفت و عمران و آبادانی کشور خود گام برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.