یزد - مدیرعامل ستاد دیه استان یزد گفت:۱۶۳ زندانی جرائم غیرعمد در استان برای آزادی به بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار نیازدارند.

۲۹۰ میلیارد ریال اعتباربرای آزادی زندانیان جرائم غیرعمداستان نیازاست

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، اسلام افشون پیش از ظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: مهم ترین علت زندانی این افراد مسائل مالی، مهریه، نفقه و دیه بوده و در سال گذشته ۱۲۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در استان با حمایت خیران و تامین ۱۲۰ میلیارد ریال از زندان ها آزاد شده و به دامان خانواده خود برگشتند.

وی افزود: درسال جاری جشن های گلریزان در یزد و ۹ شهرستان تابعه استان برگزار می شود که امیدواریم با حضور و حمایت آحاد مردم و خیران زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان فراهم شود.

افشون تصریح کرد: سال گذشته در سطح استان جشن های مختلف گلریزان در ماه مبارک رمضان با همکاری خیران، دستگاه های مختلف اجرایی و مردم بخوبی برگزار شد و امسال این جشن با کمک رسانه ها برگزار می گردد چون که رسانه های گروهی نقش مهمی در فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردم و خیران برای حضور فعال در جشن های گلریزان و کمک برای زندانیان جرائم غیر عمد بر عهده دارند.

مدیرعامل ستاد دیه استان یزد گفت: همه افراد جامعه بر اساس تکلیف الهی و ملی برای کمک به جشن های گلریزان و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان بهتر و بیشتر از سال های گذشته باید تلاش کنند به دلیل اینکه افراد بی گناه زیادی در زندان چشم انتظار این کمک ها می باشند .

وی خاطر نشان ساخت: جشن گلریزان در شهرستان یزد چهارشنبه شب ۱۰ خردادماه بعد از نمازمغرب و عشا در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.