۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 534518

مدافع با صلابت یوونتوس ضمن تمجید از جان لوئیجی بوفون او را تنها فرد شایسته کسب توپ طلای ۲۰۱۷ دانست.

دفاع کیلینی از بوفون برای کسب توپ طلا

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از فوتبال ایتالیا، دو تیم یوونتوس و رئال مادرید شنبه در کاردیف ولز فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد. دیداری تعیین کننده که می‌تواند حتی برنده توپ طلای امسال را از بین بوفون و رونالدو مشخص کند.

جورجیو کیلینی با تمجید از دروازه‌بان با تجربه تیمش سعی در روحیه دادن به او دارد. مدافع با صلابت یوونتوس گفت‌: من با مردم موافق نیستم که می‌گویند بوفون باید به خاطر عملکردش در این سال توپ طلا بگیرد،‌ بلکه من این عقیده را دارم که او به خاطر سطح و کیفیتی که ا ز خود نشان می‌دهد باید به توپ طلا برسد. من خیلی خوش شانس بودم که در خط دفاع در کنار او بازی کردم و تقریبا تمام دوران فوتبالی‌ام همزمان با حضور بوفون در درون دروازه‌ شد و اصلا یادم نمی‌آید که بازی بدون بوفون چه شکلی خواهد بود.

جان لوئیجی بوفون در حالی پا به فینال کاردیف می‌گذارد که نتوانسته تاکنون قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند هرچند او با هشت قهرمانی در لیگ ایتالیا، پر افتخارترین بازیکن در تاریخ آن رقابت‌ها محسوب می‌شود.

مدافع یوونتوس در ادامه‌ صبحت‌های خود گفت‌: کسب دو جام  قهرمانی ما را از رسیدن به قهرمانی سوم باز نمی‌دارد. هم چنان عطش بالایی داریم. می‌خواهیم با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فصل خوبمان را کامل کنیم. همه بازیکنان در این فصل در یوونتوس فصلی فوق‌العاده‌ و باور نکردنی داشتند. حالا فقط یک قدم باقی‌ مانده است تا برداریم و فصل رویایی مان را تکمیل کنیم و آن هم این است که شنبه رئال مادرید را شکست دهیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

یوونتوس نزدیک به بیست سال است که نتوانسته قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. با این حال رئالی‌ها امیدوار هستند که اولین تیم تاریخ شوند که دو قهرمانی پی در پی در لیگ قهرمانان اروپا دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.