عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:تعداد سهامداران سهام عدالت ۴۲میلیون و ۲۰۰هزار نفر است و ظرف دو ماه اینده سود دو دهک واریز می شود.

ظرف دوماه آینده سود سهام عدالت دو دهک واریز می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا تابش در خصوص جلسه امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در جلسه امروز رئیس سازمان‌ خصوصی سازی گزارشی از نحوه واگذاری سهام عدالت و پیش بینی سودی که باید بین سهامداران توزیع شود، ارائه و در ادامه کلیات لایحه مالیات بر ارزش افزوده تصویب شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اعلام این خبر گفت: رئیس سازمان خصوصی سازی تعداد سهامداران را چهل و دو میلیون و دویست هزار نفر ذکر کرد و عنوان داشت: ظرف یکی دو ماه آینده سود دو دهک توزیع خواهد شد.

نماینده مردم اردکان در مجلس اظهار داشت: رئیس سازمان خصوصی سازی همچنین در پاسخ به سوالات و ابهامات اعضای کمیسیون اظهار نمود که با توجه به اینکه طی ۱۰ سال گذشته ارزش سهام به ۵۳۰ هزار تومان رسیده، سهامداران باید به سامانه مراجعه و صورتحساب را ملاحظه نمایند و فیش واریزی برای تکمیل سقف سهام را دریافت و اقدام کنند.

تابش با بیان اینکه در این جلسه ارزش فعلی سهام حدود ۲ میلیون تومان ذکر شده است، تصریح کرد: پوری حسینی ابراز داشت که آنچه در خصوص سهام عدالت اجراشده، مر قانون نبوده و همه اقدامات گذشته را قبول ندارد ولی بنا به مصوبه شورایعالی اصل ۴۴، قرار شده نسبت به گذشته کالبد شکافی نگردد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: در این جلسه عنوان شد که درخصوص واریز سود سهام عدالت هیچ مشکلی وجود ندارد، اما از نظر تولید و توزیع برگه های سهام و تسلیم آن به سهامداران، چالش هایی وجود دارد.

نماینده مردم اردکان همچنین رسیدگی به کلیات لایحه مالیات بر ارزش افزوده را دستور کار دیگر کمیسیون برنامه و بودجه برشمرد و گفت:  کلیات لایحه رای آورد و رسیدگی به جزئیات آن برای رفع ایرادات واعمال نقطه نظرات اعضا، به جلسات آینده موکول شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.