یکی از روزنامه های قطر با انتقاد از سرمربی تیم لخویا اعلام کرد بلماضی در یافتن راه حلی برای عبور از سد مدافعان پرسپولیس ناکام ماند.

بازتاب برد پرسپولیس مقابل لخویا در روزنامه های قطری + عکس

به گزارش قدس آنلاین از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم لخویا را با یک گل شکست بدهد و با این پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها برسد. باخت لخویا به پرسپولیس آنقدر برای روزنامه‌های قطری سنگین و غیر قابل هضم بوده است که این رسانه ها در شماره امروز خود با تیترهای مختلف و گزارش های متعدد از عملکرد تیمشان انتقاد کرده اند.

روزنامه الرایه با انتقاد شدید از عملکرد لخویا، در گزارش مسابقه به عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس اشاره کرد. این روزنامه آورده است: تیمِ پُر از ستاره لخویا همه را ناامید کرده و صعود به مرحله بعدی لیگ آسیا را تقدیم پرسپولیس کرد. در تیتر گزارش این روزنامه هم آمده است: « لخویا به عملکرد ضعیف خود باخت و غمگنانه خداحافظی کرد».

این روزنامه در مطلب زیر تیتر هم نوشته است: «لخویا یکی از بدترین نمایش های خود را ارائه داد و بلماضی در یافتن راه حلی برای عبور از سد مدافعان پرسپولیس ناکام ماند».

روزنامه الشرق هم با اشاره به باخت لخویا و خداحافظی از لیگ قهرمانان آسیا، از عنوان «امید مار ا ناامید کردید» (آرزوهایمان را بر باد دادید» برای این باخت استفاده کرده است. در این گزارش به گل به خودی چیکو مدافع لخویا هم اشاره شده است.

روزنامه الوطن هم عنوان کرده است لخویا با باخت مقابل پرسپولیس طبق عادت از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت. در تیتر این رونامه هم آمده است: خداحافظی لخویا.

الوطن در مطلب دیگری به نقل از برونو مربی تیم لخویا تیتر زده است که ساده ترین فرصت (برای صعود به مرحله بعد) را از دست دادیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.