خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

جنجال توییت نیمه شب سه شنبه

مهر/ واکنش ها به پیام توییتری شامگاه سه شنبه «دونالد ترامپ» ادامه دارد. آن جا که رییس جمهور آمریکا در پایان یک توییت، از واژه نامفهوم و گنگِ covfefe استفاده کرد و فرهنگ لغات «وبستر» نیز تاکنون نتوانسته معادل آن را پیدا کند! پیدا شدن سر و کله این واژه نامفهوم در نوشته توییتری ترامپ، موضوع جنجالی روز و موجب گمانه زنی های فراوان شده است.

شلیک هسته ای به آشیانه شیطان

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش خبرگزاری فرانسه، روزنامه رودونگ سینمون چاپ کره شمالی در مقاله ای با اشاره به قدرت شلیک موشک بالستیک بین قاره ای پیونگ یانگ نوشت: آمریکا بداند ما می‌توانیم آشیانه شیطان را با سلاح‌های هسته‌ای خودمان خاکستر کنیم.

به خودم زنگ بزن

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش سی. بی. سی، ترامپ در کاری نامتعارف و خلاف امنیت ملی که با آداب دیپلماتیک همخوانی ندارد، شماره تلفن همراه شخصی خودش را به سران کشورها داده و از آنها خواسته است مستقیم با این شماره تماس بگیرند.

رساله دکتری حسن روحانی 

تسنیم/ زاهدی- رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس- با بیان اینکه قرار است رساله دکترای حسن روحانی در کمیته آموزش و عالی کمیسیون بررسی شود، گفت: مدارک فراوانی درباره جعلی بودن رساله دکتری حسن روحانی به کمیسیون آموزش رسیده است.

روبوسی معنادار

مشرق/ تنها سهم عارف-رئیس فراکسیون امید- که پیش از انتخابات مجلس سال۹۴ از او به عنوان رئیس اصلاح طلب مجلس آینده نام برده می شد، از انتخاب هیات رئیسه مجلس، روبوسی با انتخاب شدگان بود!

کمدی احمقانه اندوهبار

خبرآنلاین/ رابرت دنیرو در مراسم دریافت دکترای افتخاری از دانشگاه براون دوره ریاست جمهوری ترامپ را یک «کمدی احمقانه اندوهبار» توصیف کرد و از دانشجویان خواست برای پایان دادن به این دیوانگی فعالیت کنند.

برایم سخت است ...

ایسنا/ به نوشته پایگاه خبری هیل، نانسی پلوسی- رهبر دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا- شکست کلینتون را در انتخابات ریاست جمهوری، ضربه به کشور دانست و گفت: برایم سخت است که «رئیس جمهور ترامپ» بگویم. زیرا نمی دانم با توجه به چیزهایی که دیده ام، او چقدر برای این جایگاه، احترام قائل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.