قم- دبیر ستاد مردمی سفره افطار کریم آل طاها(ع) از برپایی سفره افطار ۲۰ هزارنفری هم‌زمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در قم خبر داد.

سفره افطار ۲۰ هزار نفری در قم برپا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا امیدواریان با اشاره به برپایی بزرگ‌ترین سفره افطار کریم اهل‌بیت(ع) اظهار داشت: این برنامه توسط ستاد مردمی سفره افطاری کریم آل طاها هم‌زمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) انجام می‌گیرد.

دبیر ستاد مردمی سفره افطار کریم آل طاها(ع) بابیان اینکه این سفره کاملاً مردمی و وابسته به هیچ ارگان و ستادی نیست، افزود: این مراسم از میدان بزرگ امام خمینی(ره) حدفاصل مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) برپا می‌شود.

وی بابیان اینکه همه مردم چه خواهران و چه برادران در این سفره افطاری دعوت هستند، ادامه داد: این مراسم در قالب جشنی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و سفره اطعام روزه‌داران خواهد بود و این جشن از ساعت ۱۹ تا ۲۲ شب برقرار است.

امیدواریان بابیان اینکه هزینه این مراسم، حدود ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: این سفره افطاری برای حدود ۲۰ هزار نفر پیش‌بینی‌شده و در آن‌هم بسته غذا و هم بسته افطار به روزه‌داران تعلق می‌گیرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.