فریمان_مراسم استقبال از پاورلیفتینگ کار فریمانی که در مسابقات جهانی کاپ اروپا به عنوان قهرمانی دست یافته بود با حضور مسئولان ادارات و ورزش دوستان در شهرستان فریمان برگزار شد.

مراسم استقبال ازقهرمان پاورلیفتینگ جهان در فریمان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین،  مراسم استقبال از پاورلیفتینگ کار فریمانی که در مسابقات جهانی کاپ اروپا به عنوان قهرمانی دست یافته بود با حضور مسئولان ادارات و ورزش دوستان در شهرستان فریمان برگزار شد.

دراین مراسم مسئولان ادارات، شهردار و شورای شهر، حامیان ورزش و هیات پرورش اندام و پاورلیفتینگ فریمان با اهداء سکه و کارت هدایایی در مجموع به مبلغ ۱۰۰میلیون ریال از احسان رنجبر تجلیل به عمل آوردند.

"غلامرضا دلدار" رئیس هیات پرورش اندام و پاورلیفتینگ شهرستان فریمان در این خصوص به خبرنگار قدس گفت: احسان رنجبر ورزشکار با اخلاق و آینده دار فریمانی در دسته ۱۴۰+ کیلوگرم رده سنی نوجوانان در مسابقات مسکو روسیه حضور پیدا کرده بود که توانست با مجموع ۵۵۰ کیلوگرم در سه حرکت اسکات، لیفت و پرس سینه رکورد دار جهان شده و گردن آویز طلا و عنوان قهرمانی را تصاحب کند.

شایان ذکر است مسیر استقبال از محل پارک مرکزی شهر تا سالن اداره ارشاد واقع در باغ ملی فریمان با حضور گسترده و پرشور ورزش دوستان همراه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.