خرم دره- معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: نیازسنجی لازمه اجرای موثر برنامه‌های اوقات فراغت جوانان در ایام تابستان است.

ضرورت نیازسنجی در برنامه‌های اوقات فراغت جوانان

به گزارش قدس آنلاین، شاهپور رضا کاظمی در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان خرم‌دره که با محوریت اوقات فراغت برگزار شد با بیان اینکه جوانان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: اگر برنامه‌ریزی‌ها برای جوانان درست نباشد نیمی از جمعیت کشور به بیراه می‌رود و برای جامعه مشکل جدی ایجاد می‌شود.

  وی با بیان اینکه برای اینکه خروجی خوبی از برنامه های اوقات فراغت داشته باشیم باید به این امر سمت و سو داد، تصریح کرد: سمت و سو دادن به این برنامه‌ها ضامن اجرای موفق آن‌ها است.

  این مسئول با تاکید بر ضرورت همکاری دهیاران در روستاها برای غنی‌سازی اوقات فراغت، تصریح کرد: مسئولان روستایی نیز باید در غنی‌سازی اوقات فراغت دخیل بوده و همکاری لازم را داشته باشند زیرا جوانان نیمی از جمعیت روستاها را تشکیل می‌دهند و استعدادهای بالایی در حوزه‌های مختلف دارند که باید به آن‌ها بها داده شود.

  کاظمی با تاکید بر اینکه ما باید جوان و نیازهای او را بشناسیم، تصریح کرد: نیازسنجی لازمه اجرای موفق برنامه‌های اوقات فراغت است، زیرا با نیازسنجی جوانان به دنبال علایق و سلایق خود می‌روند و به طور حتم موفق عمل خواهند کرد.

  وی با تاکید بر اینکه بها دادن به جوانان به برکت نظام اسلامی ایران حاصل شده است، عنوان کرد: باید به جوانان بها و به آن‌ها اجازه داده شود درد و دل‌های خود را بازگو کنند، زیرا جوانان می‌توانند با نداشته‌های خود کاری کنند که خیلی از افراد با داشته‌های خود نمی‌توانند انجام دهند.

  کاظمی با تاکید بر اینکه همه اقشار مختلف جامعه و به‌ویژه جوانان حق استفاده از امکانات دولتی را دارند، اظهار کرد: امکانات دولتی باید در چارچوب قانون در اختیار جوانان قرار گیرد تا جوانان از آن برای رشد و اعتلای کشور استفاده کند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.