۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵
کد خبر: 540517

بجستان- امام جمعه بجستان کمک ۲۶ میلیون تومانی خیرین بجستانی در قالب جشن گلریزان و با هدف کمک به خانواده زندانیان غیر عمد بر گرفته از زندگی حضرت علی و پیام ماه رمضان عنوان کرد.

جشن گلریزان در بجستان برگزار شد

به گزارش قدس انلاین، در جشن گلریزان که شامگاه دوشنبه با حضور جمعی از خیرین بجستانی به منظور کمک به خانواده های زندانیان این شهرستان بر گزار شد حسین وحیدی امام جمعه این شهرستان گفت:احساس گرسنگی و تشنگی در ماه رمضان  بر گرفته از زندگی حضرت علی ع و نگاه به محرومین و مستمندان است که پیام اصلی رمضان می باشد.

وی افزود: یک معنی روزه این است که گرسنگان چه می کشند و این نگاهی است که حضرت  علی(ع) به این موضوع داشته وقبل از اینکه دستان گل آلودشان را می شستند همانجا نتیجه زحماتشان را وقف نیازمندان می کردند.

حجت الاسلام وحیدی ۸۰۰میلیون تومان سفره امام زمان در ماه رمضان امسال توسط مردم شهرستان را ستودنی دانست و اظهار داشت: ارزشمند تر این است که به خانواده کودکانی هم که پدر بر سر سفره ندارند نگاه کنیم و آنان را کمک کنیم که این نیز نگاه حضرت علی ع بود که خودش با دست خود کودکان نیازمند و بچه های یتیم را کمک و یاری می نمود و امشب خیرین بجستانی این نگاه و پیام حضرت علی ع را دوباره احیاء کردند.

در این جلسه علیر ضا محولاتی داستان شهرستان گناباد گفت: زندانیان به سه گروه تقسیم می شوند که شامل جرایم عمدی وغیر عمدی و محکومیت های مالی هستند لذا تلاشمان برای جمع آوری کمک برای زندانیان غیر عمدی می باشد ولی چنانچه کسی هم بخواهد موردی به دیگر زندانیان کمک کند اشکالی ندارد.

وی افزود:۳۵ زندانی از بجستان در زندانهای گناباد هستند که ۲ نفر آن محکوم مالی بوده که یکی یک و نیم میلیون تومان و دیگری نه ونیم میلیون تومان محکومیت دارد و خیرین می توانند با کمک به خانواده های این عزیزان در جهت رفع مشکل مالی آنان قدم بر دارند.

قابل ذکر است در این جشن که امشب در محل تالار سبز این شهرستان بر گزار شد بیش از ۲۶ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی حاظرین برای خانواده زندانیان این شهرستان جمع اوری گردید که به آنان اهداء شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.