اهواز- امام جمعه اهواز گفت: تروریسم امروز مختص یک دولت نیست و چون عوامل استکبار و صهیونیست هستند باید در مقابلشان اتحاد ایجاد شود.

مسلمانان باید در مقابل تروریسم بین الملل متحد شوند

به گزارش قدس آنلاین  آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهواز با اشاره به دیدار اخیر نخست وزیر عراق با مقام معظم رهبری اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای انسجام و اتحاد دو ملت ایران و عراق است تا اهداف پیش برده شود و اگر این دو کشور در کنار هم و پشتیبان هم باشند، دشمنان توان مقابله با آنها را نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه پیام راهپیمایی مردم خوزستان در روز قدس دعوت مسلمانان جهان به اتحاد است، گفت: داعشی‌ها به نام اسلام در حال نابودی اسلام هستند و دقیقاً مانند خوارج زمان حضرت امیرالمومنین(ع) عمل می‌کنند.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: تروریسم امروز مختص یک دولت نیست و چون عوامل استکبار و صهیونیست هستند باید در مقابلشان اتحاد ایجاد شود.

وی افزود: پیام راهپیمایی امروز هشدار به رژیم صهیونیست است و سران این رژیم باید بدانند که ملت ایران قتل عام مسلمانان توسط این رژیم را فراموش نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: مردم امروز به حامیان رژیم صهیونیستی مانند آمریکا و عربستان هشدار دادند که ملت شقاوت‌های رژیم صهیونیستی و بی توجهی استکبار و مزدوران منطقه‌ای را فراموش نخواهند کرد.

وی اظهار داشت: آیا رژیم صهیونیستی قطعنامه‌ها و منشورهای سازمان ملل را نقض نکرده که صدای اعتراض سازمان‌های بین المللی در نمی‌آید؟ سکوت این سازمان‌ها ما را قانع می‌کند که سازمان‌های مدعی بین الملل برای پیش بردن اهداف استکبار ایجاد شده‌اند و ما آنها را پوچ می‌دانیم.

آیت الله موسوی‌جزایری با تقدیر از یگان‌های موشکی سپاه پاسداران افزود: این اقدامات نشان داد که نیروهای نظامی برای تأمین امنیت مردم ملاحظه دشمنان را نمی‌کنند و جواب دندان شکن و به موقع به آنها خواهند داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.