شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: چهارمحال و بختیاری نیازمند مرکزی قرآنی است که پشتیبان، تغذیه‌کننده و جهت دهنده امور قرآنی در استان باشد .

چهارمحال و بختیاری نیازمند مرکزی قرآنی است که پشتیبان و جهت دهنده امور قرآنی باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در جلسه شورای هماهنگی، توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی چهارمحال و بختیاری گفت: باید یک برنامه کاربردی و حساب شده، تدوین شود و عملیاتی برای گسترش فعالیت‌های قرآنی در استان داشته و جایگاه و رونق قرآن در استان را شاهد باشیم.

حجت الاسلام نکونام افزود: با افزایش برنامه‌های قرآنی در استان باید شاهد گسترش فرهنگ عمومی انس با قرآن و جلسات قرآنی در شهرها و روستاهای استان باشیم . 
 وی تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری نیازمند مرکزی قرآنی است که پشتیبان، تغذیه‌کننده و جهت دهنده امور قرآنی در استان باشد . 

نکونام تصریح کرد: مکان ساخت این مرکز با تشکیل گروهی برنامه‌ریزی و معرفی شود و در صورت نیاز ردیف ویژه‌ای از اعتبارات استانی به این مرکز اختصاص یابد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به درخواست برخی از مدیران مؤسسات قرآنی استان به سرکشی از فعالیت‌های قرآنی مؤسسات استان، گفت: گروهی پنج نفره به نمایندگی از شورای گسترش فعالیت‌های قرآنی استان از مؤسسات و خانه‌های قرآن بازدید کرده و مشکلات این مؤسسات را در جلسات شورا مطرح کنند . 
امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دو نفر برای ستاد ارزیابی شوراهای قرآنی استان‌ها تعیین شود، افزود: نباید به گزارش‌ها و آمارهای بالادستی اکتفا کنیم هرچند حضور در ستادهای کشوری و بهره‌گیری از دیگر تفکرات ارزشمند است . 


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.