زاهدان- ‌فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به پوشش ۸۰ نقطه حادثه خیز در اجرای طرح تابستانه پلیس راه، گفت: محورهای استان جزء محورهای امن کشور هستند.

۸۰ نقطه حادثه خیز سیستان و بلوچستان در اجرای طرح تابستانه پلیس راه پوشش داده می شود

‌به گزارش قدس آنلاین، ‌سردار حسین رحیمی در جلسه آگاه سازی و توجیه کارکنان پلیس راه استان به منظور آغاز طرح تابستانه در سطح استان، گفت: با عملیاتی کردن طرح امنیت و آرامش در بیش از ۸۰ نقطه از محورهای مواصلاتی استان، امروز ما یکی از امن ترین محورهای مواصلاتی در سطح کشور را داریم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: علاوه بر ماموریت انضباط بخشی و نظم دهی در استانی که بیشترین محورهای مواصلاتی در کشور را دارد، موضوع برقراری امنیت در این محور ها نیز یکی از ماموریت‌های مهم و اثر گذار پلیس راه، یگان‌های تکاوری و پاسگاه‌های انتظامی استان است.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امنیتی که سیستان و بلوچستان طی سال‌های گذشته تجربه کرده در طول سال‌های پس از انقلاب بی سابقه است، بیان کرد: به پشتوانه این امنیت پایدار و پس از گذشت ۳۸سال از انقلاب اسلامی، استان ما از سوی مسئولان نظام، دولت جمهوری اسلامی، سازمان میراث فرهنگی، و استانداری در سال جاری به عنوان مقصد گردشگری مشخص شد.

سردار رحیمی با اشاره به اجرای طرح آرامش توسط پلیس در محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: ما توانسته‌ایم در این راستا حدود ۴۰ درصد حوادث رانندگی را کاهش دهیم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.