ساری- خبرنگاران روزنامه قدس با کسب سه جایزه در نخستین جشنواره ملی آیات، بیشترین جایزه از یک رسانه را از آن خود کردند.

خبرنگاران قدس درخشیدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این جشنواره که در مجتمع فرهنگی هنری سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد ، «رقیه توسلی» رتبه دوم بخش تیتر، «حسین احمدی» رتبه سوم بخش تیتر و «علی هاشمی» رتبه سوم بخش یادداشت را کسب و تندیس جشنواره به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی را از آن خود کردند.

رقیه توسلی با تیتر« ما وارث رمی جمرات ایم »، حسین احمدی با تیتر« گفتگو با موسس خیریه دختران بی سرپرست؛ این خانه نزدیک است » و علی هاشمی با یادداشت « ثقلین محور وحدت » عناوین برتر را کسب کردند.

در این جشنواره ۱۱۵۰ اثر به دبیرخانه ارائه که از آثار برتر در زمینه های سرمقاله و یادداشت، مقاله، مصاحبه، خبر، تیتر، گزارش، عکس و نقد تجلیل گردید.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی آیات گفت: از اصحاب رسانه انتظار می رود در مباحث معارف، قرآن و عترت، فعالیت بیشتری داشته و آثار ماندگاری برجای بگذارند.

حجت الاسلام محمدرضا حشمتی افزود: نگاه نقادانه از وظایف رسانه ها بوده و برای نقد بهتر در حوزه های قرآنی، باید مطالعه کافی داشت.

وی اظهار امیدواری کرد با کمک رسانه ها، مفهوم قرآن و معرفت در جامعه پر رنگ تر شود.

گفتنی است خبرنگاران روزنامه قدس در مازندران تاکنون موفق به کسب ۲۷ رتبه در جشنواره های مختلف ملی و استانی شدند که مهمترین آنها کسب رتبه دوم «هفدهمین جشنواره مطبوعات کشور»، رتبه اول «اولین جشنواره منابع طبیعی و رسانه کشور»، رتبه اول «دومین جشنواره ایثار و شهادت کشور»، رتبه سوم «نخستین جشنواره زن و رسانه کشور» و رتبه اول «نخستین جشنواره نشان ایثار وزارت ارشاد» است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.