اصفهان- دبیر اجرایی سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام کرد: امشب مراسم اختتامیه سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با حضور وزیر ارشاد و دبیر جشنواره در اصفهان برگزار می شود.

مراسم اختتامیه سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان امشب برگزار می شود

حسینعلی شهیدی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: با استقبال خوبی که از اکران فیلم های جشنواره در سینماها انجام گرفت و تقاضا برای تمدید اکران فیلم ها زیاد بود، علاوه بر تمدید یک روز به زمان برگزاری جشنواره، ساعت اکران فیلم ها هم افزایش پیدا کرد.

وی یادآور شد: در این دوره، در بخش سینمای ایران و سینمای غیر ایرانی ۱۵۵ فیلم در این جشنواره به نمایش درآمده است.

دبیر اجرایی سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: داوری های جشنواره در دو بخش انجام می شود، یک بخش بزرگسال است که توسط افراد با تجربه در زمینه فیلم وکودک و نوجوان انجام می شود و بخش داوری کودک و نوجوان و بخش داروی بین الملل می باشد، البته در این دوره با فراخوانی که انجام دادیم ۳۰ داور کودک ۳۰ داور نوجوان ۳ کودک توانخواه  ۶ نوجوان بین الملل و ۲ کودک بین الملل هستند که فیلم ها را داوری می کنند و خود این کودکان در آینده به فیلمسازان و کارگردانان خوبی تبدیل خواهند شد.

وی یادآور شد: امشب مراسم اختتامیه سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان  با حضور وزیر ارشاد و دبیر جشنواره در اصفهان برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.