سبزوار- حجت الاسلام مقیسه گفت: باوجود اعتراف صریح مریم رجوی سرکرده گروه تروریستی منافقین در نشست پاریس متاسفانه هنوز سران فتنه ۸۸ و هوادارانشان  سکوت کرده و تبری خود را از این گروهک اعلام نکرده اند.

سران فتنه و هوادرانشان منافقین را محکوم کنند

به گزارش قدس آنلاین امام جمعه سبزوار در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه  با اشاره به برگزاری نشست منافقین در فرانسه گفت: هدف اصلی برگزار کنندگان این نشست و حامیان غربی و منطقه ای آنان مقابله با جمهوری اسلامی و تضعیف جایگاه ایران اسلامی است.

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه با بیان اینکه برگزاری این نشست ها با خرج میلیون ها دلار و جمعیت اجاره ای بی نتیجه بوده است اظهار داشت: برگزار کنندگان بر این باور بودند که با تشکیل این نشست ها ایران را از بین ببرند که ایران اسلامی هنوز با اقتدار در منطقه و جهان خودنمایی می کند و باید این آرزو را با خود به گور ببرند.

خطیب جمعه سبزوار تاکید کرد: با وجود همه توطعه ها علیه جمهوری اسلامی، ایران اسلامی با قدرت تر از گذشته به کمک نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و درایت رهبری به عنوان جزیره ثبات در منطقه خودنمایی می کند و نهاد های امنیتی و نظامی نشان داده اند که هر اقدام مخرب در جهت بی ثباتی ایران را سرکوب خواهند کرد و اجازه عرض اندام به اقدامات تروریستی نخواهند داد.

حجت الاسلام مقیسه در ادامه به اعترافات صریح مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین در این نشست اشاره کرد و گفت: با وجود اعترافات صریح که در فتنه سال ۸۸ هسته اصلی آشوبگران توسط منافقین تشکیل و همه حوادث آتش زدن ها و کتک زدن بسیجی ها و متدین و غارت ها به مدیریت آنها انجام شده است هنوز سران فتنه و هوادارانشان که در پی شکست حصر هستند سکوت کرده و تبری خود را از این گروهک اعلام نکرده اند.

امام جمعه سبزوار تاکید کرد: این اظهارات هشداری به دلسوزان انقلاب است تا در پشتیبانی از ولایت فقیه غفلت نکنند و با وحدت در اطاعت از ولی فقیه درنگ نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.