ساری- مدیرکل تامین اجتماعی مازندران در پاسخ به سوال قدس آنلاین از افزایش ۲۰ درصدی مستمری بگیران بیمه بیکاری خبر داد و گفت: ۱۲ هزار نفر در مازندران از بیمه بیکاری استفاده می کنند.

افزایش ۲۰ درصدی مستمری بگیران بیمه بیکاری در مازندران

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اصغر محمودی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی از پیشی گرفتن مصارف از منابع درآمدی استان خبر داد و اظهار کرد: منابع تامین اجتماعی مازندران ۲۱۹۷ میلیارد تومان و مصارف آن ۲۳۶۲ میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: ۷۹ هزار بازنشسته، ۷۲۰۰ ازکارافتاده و ۳۳ هزار بازمانده از تامین اجتماعی استان مستمری دریافت می کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران به رشد ۱۹ درصدی مستمری بگیران و رشد ۸ درصدی بیمه شدگان اشاره کرد و یادآور شد: تعداد بیمه شدگاه استان از ۵۸۰ هزار نفر در سال ۹۲، به ۶۲۰ هزار نفر افزایش یافته است.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی را ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعلام و از افزایش سالانه ۲۰ هزار میلیارد تومانی خبر داد و گفت: طبق ماده ۱۳ دولت مکلف شده است بدهی های قطعی شده به تامین اجتماعی را پرداخت کند.

محمودی با اشاره به اینکه ۱۱۰ هزار کارفرمای مازنی لیست بیمه کارگران شان را بصورت الکترونیکی ارائه می کنند، اضافه کرد: پرونده های جدید بصورت الکترونیک تشکیل و پرونده های کاغذی نیز ثبت سیستم شده و به بایگانی راکد خواهد رفت.

وی از بدهی ۲۴۲ میلیارد تومانی ۹۱۹۷ کارفرما به تامین اجتماعی خبر داد و یادآور شد: ۷۶۲۶ کارفرما از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم برخوردار و ۶۷ میلیارد تومان از بدهکاری هایشان بخشیده شد.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با اشاره اینکه دستگاه های اجرایی و کارفرمایان ۴۶۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکارند، میزان بدهی دستگاه های اجرایی را ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۲۰ میلیارد تومان از جرایم دستگاه های اجرایی بخشیده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.