بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تأمین امنیت و سلامت شهروندان بسیار مهم است، گفت: باید بستر خدمت رسانی بیمه ای در مناطق محروم خراسان جنوبی ایجاد شود.

لزوم ایجاد بستر خدمت رسانی بیمه ای به مناطق محروم خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل و معاونان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: سازمان تأمین اجتماعی نهادی ارزشمند است.

وی یادآور شد: گاهی ممکن است خلأهایی وجود داشته باشد که باید خلأها پر شود و کسی که انگیزه الهی او قوی باشد می‌تواند از زاویه معنوی برای خود کسب ثواب کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در جامعه هدف باید افراد با قوانین و مقرراتی که وجود دارد آگاهی داشته باشند و بدانند که حقشان چیست و در کجا است.

عبادی تصریح کرد: باید شرایط خدمت رسانی به گونه‌ای باشد که دسترسی برای تمام افراد جامعه به خصوص آنهایی که از مرکز فاصله دارند فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تامین امنیت و سلامت شهروندان بسیار مهم است گفت: باید بستر خدمت رسانی بیمه ای به مناطق محروم خراسان جنوبی ایجاد شود.

عبادی اظهار داشت: اگر مردمی که در روستا زندگی می‌کنند و بیشتر آنها وسیله ندارند بخواهند برای هر موضوعی و خدمتی به شهر بیایند باید هزینه زیادی را پرداخت کنند پس باید شرایط به گونه‌ای باشد که خدمت‌رسانان بتوانند با زحمت کمتر و خرج کمتر خدمات بیشتری ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی از مکان‌ها کارفرمایانی هستند که با یک قرارداد موقتی ممکن است چندین سال از یک کارگر استفاده کنند که در اینجا حقوق این کارگران ضایع می‌شود و شما مجریان قانون باید آنها را شناسایی و در دفاع از حق آنها اقدام کنید.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی افزود: افراد در جامعه با مشاغلی که دارند و با تحمل سختی‌ها و انجام مطلوب وظایف به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند و اگر در جامعه احساس کنند پشتیبان دارند امیدشان بیشتر می‌شود.

عبادی با بیان اینکه گاهی امور در جامعه امنیتی نظامی است و امنیت در جامعه امری مهم است اظهار داشت: در مسائل اجتماعی و موضوع تامین اجتماعی نیز بحث تامین و امنیت سلامت مهم است.

وی خاطرنشان کرد: سالم بودن یک مسئله است و احساس امنیت کردن یک موضوع دیگر است که هر دو در جامعه نیاز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.