خرم آباد-استاندار لرستان گفت: سال ۹۵ با برگزاری ۱۷۲ جلسه ستاد تسهیل تولید و تصویب بیش از ۷۷۸ مصوبه اجرایی یکی از استانهای موفق کشور بودیم.

لرستان از استان های موفق در اجرایی کردن مصوبات ستاد تسهیل بوده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، هوشنگ بازوند شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه برای سال ۹۶ سرمایه گذاری بالغ بر ۶۴۰۰ میلیارد تومان در استان پیش بینی شده است، افزود: با این حجم سرمایه گذاری می توان ۲۷ هزار شغل در استان ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات اخیر مانند همیشه یک فرصت تعالی سیاسی و اجتماعی در کشور و استان بود، افزود: برگزاری این انتخابات زمینه ساز اقتدار کشور و نظام شد.

وی به سرمایه گذاری ۴۱۰۰ میلیارد تومانی در استان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال ۹۵ با برگزاری ۱۷۲ جلسه ستاد تسهیل تولید و تصویب بیش از ۷۷۸ مصوبه اجرایی یکی از استانهای موفق کشور بودیم. استاندار لرستان یادآور شد: در ستاد احیای ظرفیت های راکد استان طی سال ۹۵ بیش از ۱۴۰ واحد راکد احیا شد.

وی لرستان از جمله استانهایی است که بیشترین رشد را در رای به ریاست محترم جمهور نسبت به دور قبل داشته است.

استاندار لرستان از تهیه سند اشتغال و تولید لرستان با برش خاص شهرستانی در تمام شهرستانها خبر داد و گفت: این سند در همه شهرستان ها به مرحله اجرا در آمده است.

بازوند سرمایه گذاری بزرگ در نیروگاه ۲۰۰۰ مگاواتی سد رودبار و آغاز عملیات اجرایی نیروگاه ۱۰۰۰ مگاواتی خرم آباد را از جمله اقدامات دولت در استان لرستالن دانست و بیان داشت؛ لاستیک سازی لرستان با بیش از ۱۰۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان اغاز به کار کرده است.

استاندار لرستان افزود: آماده شدن مجتمع تولیدی مرغ ماهان، تعیین تکلیف و شروع عملیات اجرایی سدهای آبسرده بروجرد و تاج امیر نور آبادف قرار گرفتن در آستانه شروع عملیات اجرایی سد معشوره و … از جمله اقدامات و دستاوردهای دولت در استان است. وی به سرمایه گذاری ۴۱۰۰ میلیارد تومانی در استان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال ۹۵ با برگزاری ۱۷۲ جلسه ستاد تسهیل تولید و تصویب بیش از ۷۷۸ مصوبه اجرایی یکی از استانهای موفق کشور بودیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.