اهواز- معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دزفول‌ در پی مسدود شدن جاده های روستاهای سیاه منصور تا ماهور برنجی دزفول توسط تعدادی اهالی این روستا ها عنوان کرد:  هماهنگی جهت بازگشایی جاده ماهور برنجی این شهرستان در حال انجام و بزودی از مسدود بودن خارج می شود.

هماهنگی جهت بازگشایی جاده ماهور برنجی دزفول در حال انجام است

امیر عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، با اشاره به اینکه از صبح شنبه در جریان این اتفاق بوده ایم اظهار کرد: در حال هماهنگی هستیم که جاده ماهور برنجی این شهرستان از مسدود بودن توسط اهالی خارج شود.

وی بابیان اینکه قرار شد بعد از ظهر امروز (شنبه ۳۱ تیرماه) برای هماهنگی بین دستگاه ها جلسه ای گرفته شود، افزود: در این جلسه به دنبال راهکار برای این جاده خواهیم بود تا اعتبارات در بخش آسفالت این شهرستان کامل شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دزفول‌ در پاسخ به اینکه آیا اعتباراتی برای این بخش در نظر گرفته نشده است؟ یا خیر؟ گفت: اعتبارات در نظر گرفته بودند اما اعتبارات سال های گذشته تخصیصی پیدا نکرده، امسال هم در بحث نقاط حادثه خیز بزرگ با کمک نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی کارهایی انجام داده ایم.

عیسی زاده ادامه داد: همچنین یکی از نقاطی که اصلاح می شود و  باز حساسیت آن کمتر بوده همین جاده ماهور برنجی است که به دلیل تردد ماشین های شن و ماسه پرتردد شده بود.

وی بیان کرد: امسال اعتباراتی برای جاده های دزفول اختصاص داده ایم که استاندار خوزستان هم قول داده که در تخصیص اعتبارات حتما نگاه ویژه ای به جاده های حادثه خیز این شهرستان داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.